مهمترین هدف دشمن ایجاد جو روانی در جامعه است
مهمترین هدف دشمن ایجاد جو روانی در جامعه است
امام جمعه موقت بناب گفت: نباید مشکلات مادی در کشور ما را از هدف اصلی یادآوری نعمت های خداوند بازدارد، در حالیکه مهمترین هدف دشمن از بزرگنمایی مشکلات ایجاد جو روانی و اضطراب در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب، با بیان اینکه نباید مشکلات مادی انسان را از هدف اصلی زندگی بازدارد، اظهار داشت: هدف دشمن همواره ایجاد جو روانی و اضطراب در جامعه است که با وجود نعمت ها و دستاوردهای فراوان در کشور احساس کنیم که چیزی نداریم.

وی افزود: کشور ایران با وجود امپراطوری های چند قرنه از چنین امکانات مادی، رفاه و زندگی، حتی امنیت و آسایش برخوردار نبوده است.

خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه مشکلات در کشور خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی نه تنها قابل انکار نیست، بلکه آنها را لمس می کنیم، تصریح کرد: با این وجود این اندازه غفلت و ناسپاسی از نعمت های موجود در کشور قابل تحمل نیست و دشمن می خواهد با این مسائل بر افکار و اندیشه ما مسلط شود.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با عرض تبریک فرارسیدن میلاد مسعود منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) گفت: بر اساس روایات مفصل زمانی که دنیا را ظلم و ستم فراگیرد، عده ای از مشرق زمین (شهر قم) قیام کرده و زمینه را برای ظهور حضرت فراهم می سازند.

استاد حوزه علمیه بناب با برشمردن نمونه هایی از بحران های بشری و علائم ظهور امام عصر (عج) گفت: بحران آب، خاک و هوا که امروز زندگی انسان ها در کره خاکی را تهدید می کند، گرسنگی و سوء تغدیه انواع مرض ها خصوصا امراض اعضاب و روان، بحران هویت انسانی، افزایش عمومی فحشا و منکرات و نگرانی انسان ها از امنیت روانی و اجتماعی در دنیا تمدن بشری را در معرض خطر قرار داده است.