میانگین سنی وزیران و استانداران بسیار بالا است/ دولت به جوانان اعتماد کند
میانگین سنی وزیران و استانداران بسیار بالا است/ دولت به جوانان اعتماد کند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشاهده می شود که سن وزیران و استانداران بسیار بالا بوده و انتظار می‌رود این افراد با تجربه بازنشسته شوند تا نیروهای جوان جایگزین آنها شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد باقری بنابی عصر امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر و مدال آوران شهرستان بر ضرورت اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه تمام شهرستان بناب تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در دولت جدید برای اتمام پروژه های ورزشی در شهرها و استان های مختلف عزم جدی وجود دارد و امیدواریم پروژه ورزشی شهرستان بناب نیز تا سال آینده به اتمام برسد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ورزشی شهرستان بناب در حال پرداخت می باشد، گفت: اعتبارات خوبی برای اتمام پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب و سالن باستانی و چندین سالن ورزشی در روستای مختلف تخصیص داده شده است.

شیخ رضا باقری بنابی در ادامه با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز ورزشی در شهرستان بناب در حال شکل گرفتن هستند، گفت: این امکانات می بایست به صورت مساوی و پراکنده در سطح شهرستان بناب توزیع شود تا همه بتوانند از امکانات ورزشی برخوردار باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: قطعا دشمنان راضی نیستند که ایران قوی و مستقلی داشته باشیم و از هر راهی برای ضربه زدن به حکومت استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال ایجاد اغتشاشات و ناامن کردن ایران در استانها و شهرهای مختلف هستند که بتوانند با این کار از درون به ما ضربه بزنند و البته خوشبختانه در شهرستان بناب تا به امروز شاهد چنین اغتشاشات و ناامنی‌های نبودیم.

عضو کمیسیون اقتصادی و مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای دوگانه غرب در قبال ایران گفت: اگر آنها به دنبال ایجاد رفاه و آسایش برای مردم ایران هستند، بهتر است تحریم های سرسختانه خود را از سر این کشور بردارند تا مردم ایران به رفاه و آسایش برسند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت استفاده از استعدادها و نیروهای جوان در پست ها و قسمت های مختلف تاکید کرد و گفت: وقت آن رسیده که از جوانان کم سن و سال در حوزه های مختلف بهره ببریم که قطعاً به نتیجه خواهد رسید و باید به آنها اعتماد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در کابینه دولت های قبلی به جوانان اعتماد نشده و مشاهده می شود که سن وزیران و استانداران بسیار بالا بوده و انتظار می‌رود این افراد با تجربه بازنشسته شوند تا نیروهای جوان جایگزین آنها شوند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی