بازرسی سرزده تعزیرات حکومتی بناب از نانوایی های شهرستان
بازرسی سرزده تعزیرات حکومتی بناب از نانوایی های شهرستان
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بناب در حاشیه بازرسی از نانوایی های سطح بناب گفت: نانوایان متخلف علاوه بر شناسایی به مردم نیز معرفی می گردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا رستمی صبح امروز با اشاره به آغاز طرح نظارت بر نانوایی ها اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی بر نانوایی ها در سطح شهرستان و روستاها آغاز گردید .

 رئیس اداره تعزیرات حکومتی بناب افزود: در طرح نظارت گشت های سیار تعزیرات حکومتی به همراه دیگر دستگاههای نظارتی سطح شهرستان، نانوایان متخلف را شناسایی و با آنان به شدت برخورد می نمایند .

رستمی تصریح کرد: در این طرح نانوایان متخلف در سطح شهرستان بناب علاوه بر شناسایی به مردم نیز معرفی می گردند تا شاهد کاهش تخلفات باشیم.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی تاکید کرد : تخلفاتی مانند عدم درج قیمت، گرانفروشی ، کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، خرید خارج از شبکه ارد و وجود آردهای یارانه ای در نانوایی های آزاد پز از جمله موارد مهم مورد بازرسی می باشند .

در پایان لازم به ذکر است همشهریان عزیز می توانند تخلفات مشاهده شده در حوزه نانوایی ها را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ (http://tazirat135.ir/ ) ثبت و پی گیری نمایند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی