نشست صمیمی شهردار بناب با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان+ تصاویر
نشست صمیمی شهردار بناب با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان+ تصاویر
شهردار بناب به همراه معاونین خود در نشستی صمیمی با رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی به بررسی مسائل و مشکلات اتحادیه های صنفی شهرستان بناب و سایر مسائل مهم شهری پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ظهر امروز نشستی صمیمی با هدف بررسی مشکلات اتحادیه صنفی شهرستان بناب و همچنین بررسی راهکارها و مشکلات برای حل مشکلات شهری بناب با حضور فرید پناهی شهردار بناب، معاونین شهرداری، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی در شهرداری بناب برگزار شد.

در این جلسه تک به تک روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بناب در خواسته ها و مطالبات خود از شهرداری را مطرح و از شهردار بناب درخواست کمک به حل مشکلات صنفی و شهری را مطرح کردند.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمی روسای اتحادیه ها به همراه رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب در خصوص مسائل مختلف به خصوص ترافیک شهری بناب، بحث سرعت گیرهای غیر استاندارد، ساماندهی میوه فروشان سیار، موضوع آب های سطحی شهر بناب هنگام بارش باران و سایر موضوعات بحث و گفتگو و به شهردار با قول مساعد دادند که تمامی اصناف و کسبه شهرستان بناب با تمام ظرفیت و پتانسیل در کنار شهرداری بناب برای حل مشکلات همکاری خواهند کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی