نظارت کامل دادستانی بناب بر نحوه تهیه و توزیع آرد و نان در بناب
نظارت کامل دادستانی بناب بر نحوه تهیه و توزیع آرد و نان در بناب
دادستان بناب گفت: طی چند وقت اخیر به دلیل برخی از مشکلات در تهیه و توزیع آرد و نان در شهرستان بناب دادستانی نظارت بر تهیه و توزیع نان و آرد را در برنامه اصلی کاری خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد جلیلی صبح امروز در جمع برخی از روسای ادارات و تولید کنندگان شهرستان بناب اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که دادستانی شهرستان بناب طی چند وقت اخیر به آن توجه ویژه داشته است بحث نظارت بر نانوایی ها و نحوه توزیع آرد نانوایان است.

دادستان شهرستان بناب با اشاره به اینکه در ایام حذف ارز ترجیحی و مشکلاتی که در تهیه و توزیع نان به وجود آمده بود چندین نانوایی شهرستان بناب به دلیل عدم رعایت قوانین پلمپ شده بودند.

وی افزود: خوشبختانه امروز با همکاری روسای ادارات مربوطه مقرر شده است که برای این تعداد نانوایی نیز سهمیه آرد در نظر گرفته شده و این نانوایان بتوانند به ادامه فعالیت خود برسند که البته انتظار داریم این نانوایان به تمامی قوانین احترام بگذارند.

محمد جلیلی مدیریت صحیح و دقیق در ذخیره سازی گندم در شهرستان بناب را مهم عنوان کرد و گفت:  خوشبختانه ظرفیت خوبی به نام آرد اطهر در شهرستان بناب وجود دارد که انتظار می‌رود از این ظرفیت در راستای تهیه و توزیع آرد ارزان قیمت به نانوایان و قنادان شهرستان بناب اقدام شود.

دادستان بناب خرید گندم تضمینی راه امری بسیار مهم برای ذخیره سازی گندم در شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: از واحدهای خریداری گندم انتظار داریم خرید تضمینی گندم را اولویت‌دار تر از خرید توافقی قرار بدهند.

دادستان شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه مقدار سهمیه آرد شهرستان بناب به اندازه کافی می باشد گفت: البته در برخی از موارد بخصوص شاهد اختلاف سهمیه ۱۰ هزار نفری هستیم که انتظار داریم نهادهای مربوط به خصوص جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن به این موضوع رسیدگی کامل داشته باشند.

انتهای پیام / داود زیبائی