نقش برجسته زنان در پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی/ مردم ایران شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند/ پیام روز زن دفاع از امامت و ولایت است
نقش برجسته زنان در پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی/ مردم ایران شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند/ پیام روز زن دفاع از امامت و ولایت است
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش برجسته زنان در پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی گفت. پیام روز زن برگرفته از اهداف حضرت زهرا (س)، دفاع از امامت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی عصر امروز در جشن میلاد کوثر که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) که در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار شده بود گفت: ایران امروز به جزیره ثبات در منطقه تبدیل شده است که همین اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران دل دشمنان را هراسان کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه دشمنان طی ۴۲ سال اخیر از هر راه و روشی برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده کردند گفت: انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند و بیداری مردم و مسئولان در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کردند و زرهی در راستای حفظ و صیانت از کشورشان عقب نکشیدند.

وی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران را شهدا عنوان کرد و گفت: این شهدا بودند که دست مثال های متفاوت از نوجوان و جوان و پیر در پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس عزیزترین هستی و خود یعنی جانشان را به کشور و انقلاب ایشان هدیه دادند تا از عزت و اقتدار امروز حاصل شود.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به نقش مهم و برجسته مادران این کشور در پیروزی انقلاب گفت: این مادران بودند که در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ نابرابر در پشت جبهه ها به ملت و انقلاب خدمت کرده و عزیزان خود را فدای حفظ و صیانت از کشور راهی جبهه‌های حق علیه باطل می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا پیام روز زن را دفاع از امامت و ولایت عنوان کرد و گفت: زنان انقلاب اسلامی همانند حضرت فاطمه زهرا (س) از اولین روزهای انقلاب تا به امروز در مقابل تمام سختی ها و مشکلات ایستادگی کردند و این استقامت و صبر آنها استعدادی برای کشور و انقلاب ما محسوب می‌شود.

حجت الاسلام سرایی با تاکید بر اینکه مردم انقلاب اسلامی ایران شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند گفت: این مردم در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و امروز در مقابل گرانی ها تورم و سایر مشکلات که از بی تدبیری برخی از مدیران حاصل شده است ایستادگی کرده و از انقلاب و هدف آرمانی خود دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: طی ۴۲ سال اخیر ملت ایران در مقابل مشکلاتی از قبیل جنگ و تورم و گرانی و همچنین تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی ایستادگی کرده‌اند اما مطمئن باشند که با ادامه این راه قطعاً پیروزی و اقتدار از آن ملت شریف ایران خواهد بود.

انتهای پیام/امید مردم خواه