نقش مهم مداحان در گسترش شعور حسینی / فعالیت بیش از ۱۵۰ مداح با کارت مداحی در این شهرستان/ علاقه مندان به مداحی به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند/ هیئت های مذهبی بدون مجوز هر چه سریعتر از طریق سامانه طوبی ثبت نام کنند
نقش مهم مداحان در گسترش شعور حسینی / فعالیت بیش از ۱۵۰ مداح با کارت مداحی در این شهرستان/ علاقه مندان به مداحی به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند/ هیئت های مذهبی بدون مجوز هر چه سریعتر از طریق سامانه طوبی ثبت نام کنند
رئیس کانون مداحان شهرستان بناب نقش مداحان در گسترش شعور حسینی را مهم دانست و گفت:خوشبختانه مداحان حسینی امسال در این شهرستان علاوه بر دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی شعور و شور حسینی را به وضوح به نمایش گذاشتند.

عیسی رضا زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری مراسمات ماه محرم در این شهرستان تلاش کردند، گفت: جا دارد از تمامی مداحان زحمتکش این شهرستان تقدیر و تشکر کنیم چرا که آنها علاوه بر دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی شعور و شور حسینی را  بخوبی به نمایش گذاشتند.

رئیس کانون مداحان شهرستان بناب از همکاری هیئت های مذهبی با مداحان حسینی در ایام محرم تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال مداحان باهمکاری روسای هیئت های مذهبی برنامه های حسینی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا کردند.

وی از فعالیت ۱۵۰ مداح با داشتن کارت مداحی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مداحان به خوبی در این شهرستان ساماندهی شدند و مداحانی که دارای کارت مداحی بودند، مراسمات حسینی را به خوبی پوشش دادند.

عیسی زاده از آموزش مداحی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی از اول مهر ماه  سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: علاقه مندان به مداحی می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خود به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌های آموزشی مداحی حرفه ای  اقدام کنند.

رئیس کانون مداحان شهرستان بناب از فعالیت ۱۴۰ هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: گفت خوشبختانه 80 هیئت در این شهرستان دارای مجوز هستند که ۲۵ هیئت مخصوص بانوان می باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی هیئت های مذهبی در برگزاری هر چه بهتر مراسمات حسینی در ماه محرم گفت: از تمامی هیئت های مذهبی که هنوز نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز اقدام نکردند درخواست داریم با ورود به سامانه طوبی نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند و در صورت هرگونه مشاوره و اطلاعات بیشتر به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی