نقل‌قول منتسب به من که پرداخت حقوق ۱۰۰میلیونی به نمایندگان را تأیید کرده‌ام کذب است
نقل‌قول منتسب به من که پرداخت حقوق ۱۰۰میلیونی به نمایندگان را تأیید کرده‌ام کذب است
رئیس کمیسیون قضایی و‌ حقوقی مجلس شورای اسلامی با تکذیب نقل‌قول منتشر شده از او در برخی رسانه‌ها که مدعی شده‌اند وی پرداخت حقوق ۱۰۰میلیونی به نمایندگان را تأیید کرده است را تکذیب کرد و گفت: آنچه که در رسانه‌ها آمده است اساساً کذب است و بر آمده از ذهن منتشر کنندگان است.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری خانه ملت  موسی غضنفرآبادی ضمن تکذیب ادعای برخی رسانه‌ها در مورد تأیید پرداخت حقوق ۱۰۰میلیونی به نمایندگان اظهار داشت: آنچه که در رسانه‌ها آمده است اساساً کذب است و بر آمده از ذهن منتشر کنندگان است.

وی افزود: اینکه به نقل از من منتشر شده که فیش حقوقی ۱۰۰میلیونی را تأیید کرده‌ام صحیح نیست و این موضوع نیز در حوزه وظایف هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیست و به طور شفاف عرض می‌کنم این مسأله نیازی به وررود هیئت نظارت ندارد.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم ادامه داد: در تنظیم و نگارش خبر بی اخلاقی انجام شده است و قسمت اول مطلب کاملاً ناصحیح است چرا که اطلاعی از جزییات ندارم و همانطور که گفته شد ورود به مسأله حقوق دریافتی نمایندگان در حوزه مسئولیت هیئت نظارت نیست.

  • منبع خبر : خبرگزاری خانه ملت