نه بزرگ ملت نقشه های دشمنان در فتنه ۸۸ رو نقش بر آب کرد / سردار سلیمانی نماد بصیرت است
نه بزرگ ملت نقشه های دشمنان در فتنه ۸۸ رو نقش بر آب کرد / سردار سلیمانی نماد بصیرت است
فرمانده سپاه بناب گفت: ملت ایران در ۴۲ سال انقلاب اسلامی همواره از حکومت و نظام اسلامی خود حمایت کردند و در ۹ دی ماه سال ۸۸ با نه بزرگ خود فتنه دشمنان را نقش بر آب کردند و تیر خلاص را به قلب آنان شلیک کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات ۹ دی و سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: تاریخ ۹ دی تا ۱۵ دی به نام هفته بصیرت و مقاومت ثبت و معرفی شده است و در همین راستا برنامه های متنوعی همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اتفاقات و فتنه سال ۱۳۸۸ اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری این انقلاب به هر شکل و شمایلی به فکر براندازی نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده اند که نمونه‌ بارز از آن فتنه سال ۱۳۸۸ میباشد.

وی افزود: در این سال کشورهای غربی و امپراتوری رسانه‌های آنها از سران فتنه در داخل کشور حمایت کردند و به صورت جدی سعی و براندازی انقلاب اسلامی داشتند که با “نه بزرگ ملت” جمهوری اسلامی ایران مواجه شدند.

سرهنگ یحیی حیدری خاطرنشان کرد: در ۹ دی ملت بزرگ ایران به صورت خودجوش و یکپارچه در صحنه حاضر شدند و به طور کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند که البته مردم آذربایجان شرقی یک روز زودتر از ۹ دی یعنی در روز هشتم دی ماه حمایت کامل خود از انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند و تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند.

 فرمانده سپاه ناحیه بناب بصیرت را ابزاری مناسب برای شناخت دوست و دشمن عنوان کرد و گفت: بصیرت به این معناست که اگر شمشیری داشته باشی که نمیدانی بر روی چه کسی آن را بکشی با بصیرت می توان مشخص کنید که دوست و دشمن تو چه کسانی هستند.

سرهنگ یحیی حیدری با اشاره به ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: در این روز می بایست برنامه ها به صورت ترکیبی برگزار شوند تا موضوع بصیرت، عزت و مقاومت همزمان برای مردم تبیین شود.

 فرمانده سپاه ناحیه در پایان با تاکید بر این که همزمان با هفته بصیرت و مقاومت برنامه‌های مختلف در سراسر شهر و روستاهای بناب برگزار خواهد شد گفت: انتظار داریم سایر ادارات دولتی و غیردولتی نیز در برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ داود زیبایی