نورپردازی و زیباسازی میادین ورودی شهر بناب
نورپردازی و زیباسازی میادین ورودی شهر بناب
به همت و تلاش شهرداری بناب میادین ورودی شهر بناب و همچنین سایر مراکز داخلی شهر علاوه بر المان کاری و زیباسازی به شکل زیبایی نورپردازی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی در تشریح این خبر گفت: با توجه به اینکه میادین ورودی شهر جلوه گاه و منعکس کننده زیبایی درونی هر شهر می باشد تمامی میادین ورودی و داخلی شهر بناب نورپردازی و زیباسازی می شوند.

شهردار بناب با بیان اینکه میادین ورودی و داخلی شهر بناب علاوه بر زیبا سازی، با ارائه طرح کاشت مناسب برای ایجاد فضای سبز و گل کاری شده‌اند، گفت: با همت و تلاش پرسنل شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بناب این میادین با روش های نوین نورپردازی شده اند تا جلوه گاه زیبایی برای شهر باشند.

وی با تأکید بر اینکه زیباسازی شهر بناب یکی از مهمترین اهداف و برنامه های شهرداری بناب می‌باشد، گفت: شهروندان در آینده ای بسیار نزدیک شاهد خواهند بود که بسیاری از نقاط شهر بناب از جمله پل میدان معلم، خیابان های اصلی و سایر میادین شهر به صورت برنامه ریزی شده زیبا سازی خواهند شد.

شهردار بناب در پایان با تاکید بر اینکه آسفالت ریزی و زیباسازی شهر دو مطالبه اصلی شهروندان از شهرداری بناب می باشد، گفت: در همین راستا و بر حسب درخواست شهروندان، شهرداری امسال این دو موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده است و امیدواریم تا پایان فصل کاری بتوانیم شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ ندا خانی