نگرانی شهروندان بنابی از شروع مجدد مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی سهند
نگرانی شهروندان بنابی از شروع مجدد مازوت سوزی در نیروگاه حرارتی سهند
با آغاز فصل سرما نیروگاه حرارتی سهند بناب همانند سالیان قبل از مازوت به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کند و همین موضوع موجب نگرانی شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، نیروگاه حرارتی سهند بناب طی روزهای اخیر کار مازوت سوزی خود را به صورت رسمی شروع کرده است و متاسفانه همچنان از این سوخت آلوده کننده استفاده می کند.

تصاویر زیادی که از همشهریان و مخاطبین گرامی پایگاه خبری صدای بناب برای ما ارسال می‌شود، نشان می دهد نیروگاه همچنان به مازوت سوزی خود ادامه داده و توجهی به سلامتی مردم بناب ندارد.

 مردم شهر بناب به اندازه کافی با آلودگی هوای ناشی از شهرک صنعتی و همچنین ترافیک های سنگین خیابان ها دست و پنجه نرم می کنند و امسال نیز مازوت سوزی این نیروگاه به نگرانی مردم بناب اضافه شده است

این نیروگاه میلیون ها لیتر مازوت را می سوزاند و انواع آلاینده ها را ایجاد و خطرناک ترین نوع آن یعنی دی اکسید گوگرد و ذرات کوچکتر از آن را به صورت ابری خطرناک بر فراز آسمان بناب پراکنده می کند.

در پایان امیدواریم این‌گونه گزارشات از طرف رسانه مردمی صدای بناب موجب چاره اندیشی مسئولان شود چراکه سوخت مازوت بسیار خطرناک بوده و سلامت شهروندان عزیز بناب را به خطر می اندازد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی