نیروی انتظامی حصار مستحکمی در برابر تهدیدات دشمنان است
نیروی انتظامی حصار مستحکمی در برابر تهدیدات دشمنان است
بناب- فرماندار بناب گفت: نیروی انتظامی همواره حصار و دژ مستحکمی در برابر تمامی تهدیدهای دشمنان است.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، رضا لعلی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و نیز اعضای شورای تأمین شهرستان با اشاره به حضور قدرتمند و میدانی پلیس در تمامی صحنه‌های ایران اسلامی اظهارکرد: نقش نیروی انتظامی در برابر ناامنی‌های سازماندهی شده بسیار تعیین کننده است و به تعبیر مقام معظم رهبری هیچ دستگاه دیگری نداریم که به اندازه نیروی انتظامی با مردم مخلوط باشد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب ضمن تأکید بر اجرای طرح‌های ارتقای امنیتی در سطح این شهرستان بیان کرد: در اجرای قانون و ایجاد امنیت با هیچ کس تعارف نداریم. بناب جایی برای عرض اندام اراذل و اوباش نیست و نخواهد بود و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه از سوی نیروی انتظامی و دستگاه اطلاعاتی شهرستان صورت گرفته است که جا دارد از حمایت‌های دستگاه قضائی شهرستان نیز تقدیر و تشکر نمایم.

لعلی خاطرنشان کرد: رشادت‌های نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌های مختلف کشور از جمله دوران کرونا، اغتشاشات، نظم و امنیت انتخابات و سایر صحنه‌ها فراموش نشدنی است.

وی همچنین با بیان اینکه امنیت، آسایش و آرامش به خودی خود حاصل نمی‌شود و هزینه دارد؛ افزود: هزینه آن ایثارگری، رشادت و شهادت، شهامت و از جان گذشتگی است.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آتش سوزی اخیر در شهرک صنعتی بناب در یک واحد تولید موتورسیکلت افزود: در اثر یک حادثه کارخانه دچار حریق شد و در این میان علاوه بر مسئولان شهرستان از شهرهای مختلف استان نیروهای آتش نشانی با تجهیزات کامل حاضر شدند و شجاعانه دل به آتش زدند و نیروهای انتظامی از ابتدای حادثه در کنار آتش نشانان بودند و با لباس امنیت و اقتدار نه تنها امنیت محل را برقرار کردند بلکه دوشادوش سایر نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، بسیجیان، نیروهای امنیتی و امدادی جانفشانی کردند و همچنان نیز در محل استقرار داشته و اوضاع را کنترل می‌کنند.

لعلی در ادامه از زحمات و تلاش‌های طاقت فرسای عوامل نیروی انتظامی و در رأس آن سرهنگ عبدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب که بسیجی وار در تمام صحنه‌ها حضور دارند، تقدیر و تشکر کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر