هدای ۳۱۳ سری جهیزیه در آذربایجان شرقی
هدای ۳۱۳ سری جهیزیه در آذربایجان شرقی
به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مشارکت خیران ۳۱۳ سری جهیزیه در آذربایجان شرقی اهدا شد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، این جهیزیه ها شامل اقلام اساسی زندگی از جمله فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، یخچال و بخاری گازی هر سری به ارزش حدود ۵۰ میلیون تومان است که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مشارکت خیران تامین شده است.

همزمان با اهدای این جهزیه ها ، نمایشگاهی از فعالیتها، دستاوردها و عملکرد بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در محوطه مصلای اعظم تبریز در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در جمع خبرنگاران در تبریز ، فقرزدایی را هدف اصلی این تشکل عنوان کرد و گفت: ۹۳۰ شعبه این بنیاد در کشور فعال است که باحضور ۱۰۲۴ نفر کادر در حال خدمت رسامی هستند و ۲۱ هزار ایتام نیز مورد حمایت این بنیاد هستند .

محمد جواد فولاد تحقق فرامین مقام معظم رهبری در بخش تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری ، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش اشتغال، آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و برگزاری مواکب کربلا در اربعین حسینی را از اهم اقدامات این بنیاد برشمرد.

رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی هم بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها را مردمی ترین نهاد در سطح کشور دانست که با حضور خیران در جهت کمک رسانی به مستمندان و دستگیری از نیازمندان تلاش می کند .