هرگونه ساخت و ساز باغ و یا بنا در اراضی کشاورزی شدیدا ممنوع است/ ساخت و سازی های غیرمجاز تخریب و افراد خاطی به مقام قضایی معرفی خواهند شد
هرگونه ساخت و ساز باغ و یا بنا در اراضی کشاورزی شدیدا ممنوع است/ ساخت و سازی های غیرمجاز تخریب و افراد خاطی به مقام قضایی معرفی خواهند شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب هرگونه ساخت باغ و یا بنا در اراضی کشاورزی و زراعی شهرستان بناب را ممنوع و غیر قانونی عنوان کرد.

روح الله خیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به مصوبه کارگروه احیای دریاچه ارومیه مبنی بر غیرقانونی بودن هرگونه احداث باغ  و یا بناب در زمین های زراعی گفت: کلیه کشاورزان، تولیدکنندگان و مردم شریف شهرستان بناب در جریان باشند هرگونه احداث باغ و یا سایر بناها در اراضی زراعی و کشاورزی شهرستان کاملا ممنوع و غیرقانونی می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب تصریح کرد: متاسفانه در برخی از مسیرهای روستاهای روشت کوچک به سمت آلقو و همچنین روشت بزرگ به طرق روستای دوش  برخی از بناها به صورت غیرمجاز ساخته شده‌اند که بلافاصله تخریب شدند.

روح اله خیری خیلی با تاکید بر اینکه خرید و فروش اراضی در قالب ساخت باغ، دیوار کشی و یا ساخت بنا در اراضی کشاورزی و زراعی غیر قانونی و جرم محسوب می‌شود اظهار داشت:به دستور مقام محترم قضایی ضمن تخریب باغات و  بناهای ساخته شده افراد خاطی نیز به مقام قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: ساخت باغ و یا همچنین بنا ها در اراضی زراعی و کشاورزی باعث می شود تولید گندم مورد نیاز شهرستان به شدت کاهش پیدا کرده و این به معنای به خطر افتادن امنیت غذایی مردم شریف بناب می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب در پایان گفت: گشت‌های ویژه جهاد کشاورزی و سایر نهادهای بازرسی تمام اراضی شهرستان را به صورت شبانه روزی و رصد می‌کند و در صورت مشاهده قطعا برخوردهای قانونی اعمال خواهد شد لذا از همشهریان عزیز تقاضا داریم هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و زراعی را فوراً به جهاد کشاورزی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی