هفته دفاع مقدس نگینی برجسته در انقلاب اسلامی ایران
هفته دفاع مقدس نگینی برجسته در انقلاب اسلامی ایران
جانشین سپاه ناحیه بناب گفت: هفته دفاع مقدس نگینی برجسته در انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ حمید شاکری صبح امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب هفته دفاع مقدس را نگینی برجسته در انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ۸ سال دفاع مقدس نشان دهنده رشادت ها و غرور جوانان این کشور در ۸ سال جنگ تحمیلی محسوب می شود.

وی افزود: در ۸ سال جنگ تحمیلی با وجود تمامی مشکلات، جوانان این کشور در کنار بزرگسالان در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند و با وجود اینکه بیش از ۵۰ کشور از رژیم بعث عراق حمایت می کردند، توانستیم در مقابل سلاح های دنیا ایستادگی کرده و یک وجب از خاک مان را به دشمن ندهیم.

جانشین سپاه ناحیه بناب توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین را از بهترین راهکارها برای پیشگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حماسه ها و وقایع بزرگ دفاع مقدس می بایست به شکلی هنرمندانه به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کنند تا رسانه ها و دشمنان نتوانند روایت ۸ سال دفاع مقدس را جور دیگری تبیین و تحریف کنند.

سرهنگ حمید شاکری انتقال دستاورد های ۸ سال دفاع مقدس به نسل های آینده را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: همه مردم و مسئولان موظف هستند که به نسل های جوان این کشور این پیام را برسانند که این کشور با چه رشادت هایی ایستادگی کرده و امروز جزو برترین ها و قدرت های جهان محسوب می شود.

جانشین سپاه ناحیه بناب در پایان در ارائه برنامه های دفاع مقدس در شهرستان بناب گفت: برپایی برنامه در قالب پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه، زنگ مقاومت، اجرای ویزیت رایگان، دیدار با خانواده شهدا و برنامه های ورزشی از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب خواهد بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی