واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد از دام‌های سنگین بناب
واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد از دام‌های سنگین بناب
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب از واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد از دام‌های سنگین بناب به واکسن تب برفکی خبر داد

گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر مسعود گنج‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به مشاهده و ثبت بیماری تب برفکی در شهرهای همجوار بناب اظهرداشت: خوشبختانه تا امروز این بیماری دامی در بناب دیده نشده و تدارکات و تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد از دام‌های سنگین در شهرستان بناب واکسینه شده‌اند گفت: این واکسیناسیون همواره ادامه داشته و دامداران می‌توانند با مراجعه به دامپزشکی بناب نسبت به واکسیناسیون دام خود اقدام کنند.

وی افزود: با وجود اینکه واکسیناسیون تب برفکی برای دام‌های سنگین در نظر گرفته شده است اما آمادگی برای واکسیناسیون دام‌های سبک نیز است و دامداران نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه بیماری تب برفکی تنها مختص دام می‌باشد، خاطر نشان کرد: این بیماری ویروسی قابل سرایت به انسان نبوده و مردم در امان هستند

دکتر گنج‌پور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمامی ارگان‌ها به خصوص شهرداری و نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر به دستور دادستان بناب و با هدف جلوگیری از متضرر شدن دامداران میدان دواب تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

  • نویسنده : داود زیبائی