واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه بود.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، با گذشت ساعات نخستین حمله گسترده پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله شهید محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در لبنان و سوریه صورت پذیرفت، واکنش‌ها میان رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه آمیخای استاین، تحلیلگر شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی دقایقی پس از پایان موج حملات موشکی و پهپادی گفت: باید اعتراف کنم که امشب توسط یک کشور مهم خاورمیانه هدف حمله قرار گرفتیم که دارای ارتش و ساختار نظامی فوق‌العاده است، نباید قدرت ایران را با توان گروه‌هایی مانند حماس و جهاد اسلامی مقایسه کرد.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , طوفان الاقصی , موشک ,

امیر بوخبوط خبرنگار سایت واللانیوز با اشاره به حجم گسترده حمله پهپادی و موشکی ایران نوشت: اسرائیل به‌هیچ‌وجه قادر به مقابله با حمله ایران نیست.

نوعم امیر، تحلیلگر نشریه ماکور ریشون رژیم صهیونیستی نیز ضمن ابراز شگفتی از حجم گسترده حمله پهپادی و موشکی ایران نوشت: آمریکا امشب و در جریان حمله پهپادی و موشکی به ایران متحمل هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار برای تأمین مخارج سیستم‌های پدافندی اسرائیل شد.

یونی بن مناخم، تحلیلگر امنیتی رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به ابعاد حمله وسیع و فراگیر سپاه پاسداران نوشت: ایران برای اولین بار مستقیماً با بیش از ۲۰۰ موشک بالستیک، پهپاد و موشک کروز به اسرائیل حمله کرد.

همزمان نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با انتشار بخش‌هایی از پیام سپاه پاسداران پس از عملیات مقتدرانه «وعدالصادق» نوشت: ایران تأکید کرد که؛ “از نظر ما همه چیز تمام شده است.”، اما در عین حال هشدار داد که در صورت هرگونه واکنش از سوی اسرائیل با پاسخی به‌مراتب شدیدتر واکنش نشان خواهد داد.

اسرائیل هیوم نیز در تشریح جزئیات گفتگوی تلفنی نتانیاهو و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیز نوشت: بایدن از ترس پاسخ مجدد ایران از نتانیاهو خواست به حمله ایران، واکنشی نشان ندهد.