وجود امیرالمؤمنین (ع) آیت بزرگ خدا، مرآت جلال و جمال حق تبارک و تعالی است/ انتخابات آبروی نظام و انقلاب اسلامی است
وجود امیرالمؤمنین (ع) آیت بزرگ خدا، مرآت جلال و جمال حق تبارک و تعالی است/ انتخابات آبروی نظام و انقلاب اسلامی است
امام جمعه بناب گفت: شرکت در انتخابات تمدید اعتبار و آبروی نظام و انقلاب اسلامی است و استنکاف از آن خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل می‌باشد.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با عرض تبریک اعیاد ماه رجب و میلاد باسعادت مولی الموحدین علی بن ابطالب علیه السلام اظهار داشت: سخن گفتن از آن نبأ عظیم بسیار سخت، بیان ها نارسا و قلم ها ناتوان است؛ و فقط باید به درگاه خدا طلب شناخت و معرفت برای آن حجت الهی کرد.

وی افزود: وجود امیرالمؤمنین (ع) آیت بزرگ خدا، مرآت جلال و جمال حق تبارک و تعالی و معمای ناشناخته جهان خلقت است.

خطیب جمعه بناب با اشاره به ماه رجب و اعتکاف ایام البیض گفت: ماه رجب ماه کسب تقوای الهی است و اعتکاف در این ایام برکات فراوان روحی و روانی به همراه دارد و مومنان با حضور در مساجد و تکایا با روزه‌داری و عبادت و راز و نیاز با خداوند به پالایش روحی و روانی می‌پردازند که باید قدر این ایام را دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه ها انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند امسال را مهمترین مسئله روز کشور عنوان کرده و گفت: انتخابات در حقیقت تمدید اعتبار و آبرو و ابزار حرارت سنج نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات هر چه بالاتر باشد، اعتبار نظام به همان مقدار محکم تر و امنیت و ثبات بیشتر و اقتدار ملی باشکوه‌تر خواهد بود و از طرف دیگر دشمن نیز به همان مقدار سرخورده و مأیوس‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر کس خدای ناخواسته به هر بهانه ای در انتخابات عقب نشینی کرده و شرکت نکند در واقع به نقشه های دشمن عینیت بخشیده و به نظام و خون شهدا کم لطفی و دهن کجی کرده است، خاطرنشان کرد: امروز در این دنیای آشفته اسلام، قرآن و اهلبیت علیهم السلام غیر از ایران و مقاومت جبهه دیگری ندارد و بقیه کشورها در خدمت شیطان و استکبار هستند.

امام جمعه بناب تأکید کرد: در این بینابین اگر کسی عناد کرده و عمداً از رأی دادن استنکاف نماید، عملاً و غیرمستقیم به آمریکا و اسرائیل و دشمنانی که در داخل کشور رخنه کرده و ملت را در کرمان و مرزهای جنوبی کشور به خاک و خون می کشد خوش خدمتی کرده است.

باقری بنابی ابراز امیدواری کرد: امروز روز بیداری و فرمانبرداری از ولایت فقیه است، نه روز قهر و فرمانبرداری از جبهه دشمن؛ برای اینکه اکثر ماهواره ها و فضای مجازی حربه دشمن و سخنگوی استکبار هستند.

  • نویسنده : داود زیبایی