وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام است
وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام است
امام جمعه بناب با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: وزارت اطلاعات با استفاده از ظرفیت مردمی و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه پیچیده جنگ اطلاعاتی موفق بوده است.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب که بمناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت گرفت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که وزارت اطلاعات را چشم بیدار نظام اسلامی توصیف فرمودند گفت: کارکنان و سربازان گمنام وزارت اطلاعات با توجه به انجام خدمات بسیار بزرگشان حتی نامی از خود نیز در اذهان جامعه باقی نگذاشته اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب افزود: وزارت اطلاعات به عنوان نهادی مهم با برخورداری از وجود انسان هایی مومن،متعهد و توانمند در برابر دشمنان موفق بوده است.

وی ضمن توصیه کارکنان خدوم اداره اطلاعات به رعایت تقوای الهی در انجام ماموریت های محوله و لزوم اقامه نماز اول وقت خاطر نشان کرد کارکنان وزارت اطلاعات وظیفه سنگینی بر عهده دارند. لذا در تنظیم گزارشات نیز همواره باید تقوا را سرلوحه کار خود قرار داده و از حق و حقوق مردم دفاع کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و تقدیر و تشکر از تلاشها و‌ زحمات بی ادعای نیروی های خدوم اداره اطلاعات شهرستان گفت: امنیت و برخورداری از نعمت امنیت بزرگترین موهبتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته و یکی از اساسی ترین جایگاهها در ساختار امنیتی کشور وزارت اطلاعات می باشد.