تبریک ۱۴ تیر ماه به ۲۶ دهیار و شهرداران بناب و خوشه مهر/ وقوع انقلاب در حوزه انتقال فاضلاب روستایی بناب
تبریک ۱۴ تیر ماه به ۲۶ دهیار و شهرداران بناب و خوشه مهر/ وقوع انقلاب در حوزه انتقال فاضلاب روستایی بناب
فرماندار بناب از وقوع انقلاب در حوزه انتقال فاضلاب روستایی بناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی در جمع دهیاران و سایر مسئولان شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت ۱۴ تیرماه مصادف با سالروز شهرداری و دهیاری به نقش پررنگ و خطیر دهیاری ها، شهرداری و شوراها در امورات آبادانی، عمران، نظافت، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تمامی حوزه های دیگر که به صورت جهادگونه خدمت می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار بناب با اشاره به خدمت رسانی جهادگونه دهیاری های شهرستان گفت : نمی‌توان کم و کاستی هایی که در اعتبارات تخصیص یافته روستاها است را کتمان کرد اما تا به امروز سعی کردیم با کمک دهیاران ۲۶ روستای بناب که با حداقل امکانات و کمترین نیرو بیشترین بازدهی را داشتند، مشکلات روستاهای شهرستان را حل کنیم.

وی شهرداری و فرمانداری را نهادهای عمومی غیردولتی عنوان کرد و گفت: وظایف متعددی بر عهده این ارگان ها است که انجام به نحو احسنت امورات آنان مشارکت مردم را خصوصاً در روستاها می طلبد و ما کماکان شاهد رغبت مردم در اجرای پروژه های عمرانی در روستاها خصوصا روستای قره چپق و چلقائی هستیم.

لعلی در ادامه از دهیاران خواست تا روستاییان عزیز را به عضو شدن در صندوق بیمه روستاییان تشویق نمایند که در صورت بروز هرگونه مشکلی، خانواده‌های روستاییان به هیچ عنوان در مضیقه نمانند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به معضل بزرگ تجمع سگ های ولگرد در روستا و داخل شهر بناب، از دهیاران و شهرداران بناب و خوشه مهر خواستار جمع آوری سگ های ولگرد در داخل شهر و همچنین روستاها شد و افزود: نمی‌خواهیم حادثه ای که در قم اتفاق افتاد در بناب نیز تکرار شود.

لعلی از وقوع انقلاب در حوزه انتقال فاضلاب روستایی بناب خبر داد و افزود: ادامه خط انتقال فاضلاب روستای چلقایی به زودی شروع خواهد شد و در روستای قره چپق که قبلاً ۶۰۰ متر از خط انتقال فاضلاب آن انجام شده بود، در هفته های آتی کاملا تکمیل خواهد شد.

وی در پایان با نام بردن ۵ روستای قره قشلاق، حاج مصیب، خلیلوند، خانه برق قدیم و چپقلو خاطر نشان کرد: با تلاش های نماینده بناب این روستاها در حال حاضر به صورت مستقیم از آب شرب شهری استفاده می کنند که اجرای عملیات انتقال آب شرب مستقیم به ۴ روستای کوته مهر، تازه کند زوارق، زوارق و چلقائی نیز در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ ندا خانی