پرداخت فوری هزینه خرید گندم تضمینی به کشاورزان / گرانی جوجه یک روزه یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ
پرداخت فوری هزینه خرید گندم تضمینی به کشاورزان / گرانی جوجه یک روزه یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب گفت: هزینه خرید گندم تضمینی به کشاورزان به صورت فوری پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، روح الله خیری ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با بیان اینکه پیش بینی ما خرید 21 هزار تن گندم در سال جاری است اظهار داشت: متاسفانه به دلیل خشکسالی و تاثیر بر کاهش تولید گندم به احتمال 50 درصد بیشتر از مقدار پیش بینی شده خریداری نشود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه هزینه خرید گندم بلافاصله به حساب کشاورزان واریز می شود گفت: در شهرستان بناب کارخانه آرد اطهر و در روستاها تعاونی ها آمادگی خرید گندم را دارند

خیری با اشاره به کاهش خرید گندم تضمینی و عدم استقبال کشاورزان از این موضوع گفت: متاسفانه عده ای نسبت به دپو ی گندم اقدام می کنند که همین موضوع باعث کاهش خرید گندم شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب در پایان در خصوص گرانی مرغ گفت: این مشکل تنها مختص شهرستان بناب نبوده و به دلیل گرانی جوجه یک روزه و همچنین سایر نهاده ها قیمت افزایش پیدا کرده و دولت به دنبال کنترل قیمت این کالای اساسی می باشد.

انتهای پیام / رقیه فتحی