پرداخت ۲۸ میلیارد تومان به پیمانکار استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب در سال ۱۴۰۱
پرداخت ۲۸ میلیارد تومان به پیمانکار استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب در سال ۱۴۰۱
مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۲۸ میلیارد تومان به پیمانکار استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب ستوده نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبارات پیش بینی شده برای سفر نخست رئیس جمهور به استان در حوزه ورزش ۷۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود که در پایان سفر، ۳۸۵ میلیارد تومان آن مصوب و قرار شد این اعتبار در مدت سه سال و در سال های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به استان اختصاص یابد.

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۱۵ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان از اعتبار مصوب به صورت نقد و اوراق در طول سال گذشته به طرح های حوزه ورزش استان تخصیص یافته و با احتساب ۱۷.۴ میلیارد تومانی از محل مازاد استانی، این رقم به حدود ۱۳۳ میلیارد تومان نزدیک شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه متولی استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب راه و شهرسازی است، گفت: برای تکمیل این طرح ۶۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار مصوب شد که از این رقم ۲۸ میلیارد تومان به صورت نقد در آبان و اسفندماه سال گذشته به پیمانکار پرداخت شده است.

 

ستوده نژاد گفت: البته نماینده بناب در مجلس نیز پیگیر وام ۱۰۰ میلیارد تومانی برای این طرح است تا برای تکمیل استادیوم هزینه شود که پس از پرداخت از سوی دولت، این پول به بانک عودت داده خواهد شد.

  • نویسنده : داود زیبائی