پروژه استخر سرپوشیده  فولاد صنعت بناب در حد استانداردهای جهانی ساخته می شود/ بخشی از این پروژه سال آینده افتتاح و بهره برداری خواهد رسید
پروژه استخر سرپوشیده  فولاد صنعت بناب در حد استانداردهای جهانی ساخته می شود/ بخشی از این پروژه سال آینده افتتاح و بهره برداری خواهد رسید
مدیرعامل بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی وابسته به گروه مالی گردشگری در حاشیه بازدید از پروژه استخر فولاد صنعت بناب گفت: این پروژه در حد استانداردهای جهانی ساخته و بخشی از آن سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فائض فرخی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه پروژه فرهنگی اجتماعی فولاد صنعت بناب به در حد استانداردهای جهانی ساخته خواهد شد گفت: گروه مالی گردشگری با هدف توسعه منابع پروژه های فرهنگی این  مرکز بزرگ را در شهرستان بناب احداث می‌کند که به نوبه خود در سطح منطقه بی‌نظیر خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی وابسته به گروه مالی گردشگری وی با اشاره به اینکه پروژه استخر فولاد صنعت بناب در چندین مجموعه مختلف احداث خواهد شد گفت : در این پروژه سعی کردیم به ساخت استخر و سایر مراکز تفریحی برای خانواده‌ها و کودکان توجه ویژه داشته باشیم.

وی در خصوص پیشرفت پروژه گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی فولاد صنعت بناب حتی در روزهای سرد زمستان متوقف نخواهد شد تا سال آینده بخشی از این پروژه بزرگ بهره برداری و در آینده بسیار نزدیک با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شاهد افتتاح کامل مجموعه باشیم.

در پایان لازم به ذکر است: این مجموعه در زمینی به مساحت ۸۱۰۰ مترمربع و با زیربنای بالغ بر ۵۵۰۰ متر مربع در ساحل صوفی چای و جنب مسجد راه کربلا در حال احداث است.

انتهای پیام/ داود زیبائی