پلمپ یک واحد قصابی روستایی به دلیل ذبح غیر مجاز+ تصاویر
پلمپ یک واحد قصابی روستایی به دلیل ذبح غیر مجاز+ تصاویر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب از پلمپ یک واحد قصابی در یکی از روستاهای شهرستان بناب به دلیل ذبح غیر مجاز و غیر بهداشتی خبر داد.

مسعود گنج پور عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به پلمپ یک واحد قصابی در یکی از روستاهای شهرستان بناب گفت: متاسفانه این واحد قصابی ذبح دام را به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی در منزل انجام می داد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه این واحد قصابی پلمپ گردید گفت: قطعا بهداشت و سلامت مردم از اولویت های شبکه دامپزشکی می باشد و با هرگونه از این موارد برخورد قانونی خواهد شد.

دکتر گنج پور با تاکید بر اینکه ذبح دام تنها می بایست در دامپزشکی و تحت نظر دامپزشکان انجام شود گفت: تمامی قصابی ها موظف هستند دام خود را در کشتارگاه های صنعتی بناب انجام و پس از مراحل اصولی و بهداشتی تحت نظر دامپزشکی در بازار عرضه کنند.

وی در پایان گفت مردم شریف بناب می توانند هر گونه دام را جهت ذبح به کشتارگاه صنعتی بناب ارجاع دهند و این که این نوع ذبح به صورت کاملاً رایگان برای آنها انجام خواهد شد که قطعا برای سلامتی خود و اطرافیان خود مهم و ضروری خواهد بود.

انتهای پیام/ داود زیبائی