پیام تبریک رئیس اداره صنعت، معدن و تجرات شهرستان بناب  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج / خانبابایی: بسیجی بودن مهم اما بسیجی ماندن بسیار مهم تر است
پیام تبریک رئیس اداره صنعت، معدن و تجرات شهرستان بناب  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج / خانبابایی: بسیجی بودن مهم اما بسیجی ماندن بسیار مهم تر است
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با صدور پیامی چهل و یکمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را گرامی و به عموم مردم شریف بناب تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب پیام تبریک حبیب خان بابائی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب به شرح ذیل است؛

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

نیروی مردمی بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی در برهه های حساس، خوش درخشیده و همواره در راستای صیانت از کیان انقلاب و نظام اسلامی، نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است.

بسیج در سال های جنگ تحمیلی در لباس رزم و در دوران پس از جنگ در قالب سازندگی به کشور خدمت می‌کرد و اکنون نیز با شیوع بیماری منحوس کرونا بسیج لباس سلامت بر تن کرده و به یاری مردم شریف ایران آمده است.

مهم تزرین نکته این است که همه مردم  و بسیجیان عزیز شهرستان بناب می بایست متوجه باشیم که بسیجی بودن بسیار مهم می باشد اما مهمتر از آن این است که بسیجی ماندن خود را حفظ کنیم.

در پایان اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان مخلص، به ویژه  مردم فهیم و ولایت مدار بناب و تمامی بسیجیان اصناف و کسبه شهرستان بناب تبریک عرض می نمایم.

حبیب خان بابائی / رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب