پیام تبریک فرماندار بناب به مناسبت #روز_پزشک
پیام تبریک فرماندار بناب به مناسبت #روز_پزشک

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سلامتی موهبتی الهی است که وجود این نعمت مرهون تلاش مجموعه‌ای از انسان های فداکار، سخت‌کوش و خستگی ناپذیر است. نقش پزشکان به عنوان ملجأ بیماران در حلقه سلامت، بسیار برجسته و دارای اهمیت است، فلسفه نامگذاری اول شهریور ماه زادروز حکیم ابوعلی سینا هم دلیلی بر اثبات این […]

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سلامتی موهبتی الهی است که وجود این نعمت مرهون تلاش مجموعه‌ای از انسان های فداکار، سخت‌کوش و خستگی ناپذیر است. نقش پزشکان به عنوان ملجأ بیماران در حلقه سلامت، بسیار برجسته و دارای اهمیت است، فلسفه نامگذاری اول شهریور ماه زادروز حکیم ابوعلی سینا هم دلیلی بر اثبات این مدعاست.

روز پزشک، روزی برای ارج نهادن به خدمات آنهایی که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می‌کنند تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخار آفرین علمی‌ِشان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند.

پزشکان فرشتگان نجات‌بخشی هستند که تلاش می‌کنند التیام‌بخش جسم و روان دردمندان باشند. جامعه پزشکی همواره در کنار دیگر اقشار، در بزنگاه‌هایی که ایران اسلامی طی سال‌های گذشته پشت سر گذاشته حضوری فعال و اثرگذار داشتند، از حضورشان دوشادوش رزمندگان در دفاع مقدس تا خدمت در مناطق محروم و جانفشانی در دوران سخت کرونا.

اینجانب روز پزشک را خدمت پزشکان پرتلاش و متعهد شهرستان #بناب تبریک عرض نموده برای این فرشتگان الهی صحت ،سلامتی و سربلندی ارزومندم.

  • نویسنده : امیداسماعیلی