پیام تبریک فرماندار شهرستان بناب بمناسبت روز پرستار
پیام تبریک فرماندار شهرستان بناب بمناسبت روز پرستار
فرماندار شهرستان بناب نهم آذر که همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زیب (س) و روز پرستار است را خدمت تمامی پرستاران شهرستان بناب تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز رضا لعلی با پیامی سالروز ولادت با سعادت پرستار دشت کربلا حضرت زینب کبری(س) را به تمامی پرستاران تبریک گفت. در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت پرستار دشت کربلا حضرت زینب کبری(س) به روز پرستار بیانگر ارزش و جایگاه والای پرستاران در فرهنگ دینی و اسلامی است.

بر کسی پوشیده نیست که پرستاران همچون فرشتگان نجات در سخت ترین لحظات در کنار بیماران و خانواده هایشان حاضر می شوند و در کنار سایر کادر درمان با تلاش برای مداوای بیماران موجبات آرامش و شادی آن ها را فراهم می کنند .

مقام معظم رهبری، پرستاران، این سپیدپوشان سخت کوش را، همانند فرشتگان رحمت و ملائکه آسمانی می داند و درباره ایشان می فرماید: «آن وقت که بیمار از همه جا دستش کوتاه است، در آن ساعاتی که حتی همسر، فرزندان و پدر و مادر بیمار هم بالای سرش نیستند، چشم امیدش بعد از خدا، به پرستار است، و این پرستار است که مثل ملائکه آسمانی، مثل فرشتگان رحمت، به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی او پاسخ می دهد». مساله‌ای که ما به چشم خود در زمان شیوع بیماری کرونا دیدیم، ایثارگری و از خودگذشتگی پرستاران باعث شد بسیاری از این قشر زحمت کش شهید مدافع سلامت شوند .

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت زیب (س) آن اسوه صبر و مقاومت و ایثار ، روز پرستار را خدمت تمامی پرستاران عزیز شهرستان بناب که علی رغم تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد خصوصا در حوزه مسائل معیشتی و رفاهی، شبانه روز برای خدمت به هم نوعان خود تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رضا لعلی
فرماندار شهرستان بناب