پیام تبریک فرماندار وبخشدار شهرستان بناب به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداریها و دهیاریها
پیام تبریک فرماندار وبخشدار شهرستان بناب به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداریها و دهیاریها
فرماندار وبخشدار شهرستان بناب به مناسبت 14 تیر روزشهرداری ودهیاری این روز به تمام دهیاران وشهرداران بناب و خوشه مهر تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب متن پیام مشترک فرماندارو بخشداربناب به مناسبت ۱۴ تیر روزشهرداری ودهیاری به شرح زیر می باشد:

نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری فرصتیست مغتنم تا قدردان زحمات مجموعه شهرداری و دهیاریها که بصورت شبانه روزی در عرصه های مختلف عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در راستای خدمت به شهروندان و روستاییان در تلاش و تکاپو هستند، باشیم.

شهرداری ها و دهیاری ها بعنوان نهادی خدمت رسان و اجرایی همواره بعنوان خدمتگزار و بازوان عمران و ابادانی مطرح و مورد توجه بوده اند که با تنوع ارائه خدمات همیشه کارکردهای مردمی خود را به نمایش گذاشته اند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش شهرداری بناب و شهر خوشه مهر و دهیاری های شهرستان تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان درعرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی از خدای متعال مسئلت داریم.

 

 

  • نویسنده : امیداسماعیلی