پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بناب
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان بناب
فرمانده انتظامی شهرستان بناب، در پیامی سی و یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در پیام سرهنگ «رحمان عبدی» آمده است:

 

بسمه تعالی

 

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد مقام معظم رهبری (مدظله العالی).

 

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.

 

روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

 

درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید و جانفشانی و جانبازی‌ های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده و چشم امید ملت‌ های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته شده، بی شک مدیون ایثارگری‌ های مردان مردی است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان بماند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و همکاران ایثارگر، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری کند تا درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی کوشا و موفق باشیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بناب

سرهنگ رحمان عبدی

  • نویسنده : داود زیبایی