پیام دکتر فرید پناهی شهردار بناب، در نکوهش وحشی گریها و کودک کشی های رژیم صهیونیسم
پیام دکتر فرید پناهی شهردار بناب، در نکوهش وحشی گریها و کودک کشی های رژیم صهیونیسم
شهردار بناب در نکوهش وحشی گریها و کودک کشی های رژیم صهیونیسم ضمن محکومیت این اقدامات وحشی‌گری پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب متن این پیام به شرح زیر است

 

 

جنگ جهل است، جنون است، خیانت به بقای بشری است، فرو ریختن امید و آروزهایی است میان دلهایی که به شوق رسیدن به خورشید فردا می تپند. ویرانگری است در سرزمین آرامش، جنگ شوم است و ماشین جنگ در دست متجاوزگرانی که بویی از انسانیت نبرده اند و به حق خویش قانع نیستند شوم تر و خطرناکتر و انسان کش تر و شیطانی تر.

نگاه وحشت زده ی کودکان بی پدر و مادر، صدای زجه مادران بی فرزند و زنان بی همسر و شیون زخمدار خواهران بی برادری است در دفاع از آب و آبروی وطن مادری. جنگ هفتاد سال تراژدی غمگین ملتی است آواره و جلای وطن شده که چون جامه ای بدقواره بر تن شان دوخته شده است. جنگ دفاع نیست کشتار است…و اما دفاع قداستی است الهی گونه در فطرت آگاه آنهایی که برای حفظ و حراست از ارزشها و اعتقادات خود، خون می دهند و جان سپر می کنند تا خاک و خانه ی مادری به بیگانه و متجاوزگر نسپارند.

 

کنون ما در مقطعی از تاریخ قرار گرفته ایم که قومی غاصب گر و ارتشی کودک کش، هفتاد سال سیاه است خونخوارانه بر ماشین جنگی خویش سوار است و وحشیگرانه و ناجوانمردانه حقوق بشریت را زیر پا می گذارد و نه تنها از کشتار بیشمار مردم کوچه و بازار از کودک و جوان و پیر گرفته تا زن و مرد و دختر سیر نمی شود بلکه با پایمال کردن عقلانیت و حقوق بشریت، آتش بر سر بیمارستانها می ریزد و حتی به بچه ی کوچک هم رحم نمی کند و با شعار(ما قوم برگزیده ی خدا هستیم) در قتل عام مظلومان فلسطینی به رقص و پایکوبی می پردازد و عجیب اینجاست که آمریکا و کشورهای اروپایی که شعار کذایی شان دفاع از حقوق انسانهای جهان است و خود را پرچمدار و حافظ و حامی حقوق بشر می دانند نه تنها در برابر خوی وحشیگری صهیونیست کودکش خودمحور به اصطلاح از نژاد برتر سکوت نکرده اند بلکه با تشویق و حمایت همین ارتش متجاوزگر و کمک رسانی به آن، در آتش کشتار مظلومان فلسطین و مردم مظلوم غزه می دمند.

 

 

ما در این مقطع از زمان محکم تر از گذشته، با تمام نفرت درونی خویش، خوی حیوانی و نسل کشی رژیم منحوس و غیر رسمی و غاصب گر اسرائیل را در سرزمین فلسطین اشغالی و نوار غزه محکوم نموده و ضمن حمایت از حماسه ی طوفان العقصی و رزمندگان مدافع این حماسه، همدردی خود را با تمامی مظلومان جلای وطن شده ی فلسطینی اعلام داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)برای پوشیدن لباس دفاع و برچیدن رژیم کودکش اسرائیل و صهیونیسم از کره خاک هستیم و سلام و درود می فرستیم به روح شهدای مقاومت و مدافعان سپاه سرافراز حماس که با حماسه های غافلگیرانه شان، چون صاعقه ای ناگهانی لحظه به لحظه خواب و آرامش را از چشم و گوش نتانیاهو و اربابش جو بایدن ربوده اند.

 

 

  • نویسنده : داود زیبایی