پیام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب بمناسبت فرارسیدن دهه کرامت و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)
پیام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب بمناسبت فرارسیدن دهه کرامت و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)
حجت الاسلام داود حمیدی در پیامی، فرا رسیدن دهه کرامت، میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را تبریک و همچنین فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش صدای بناب، در این پیام آمده است:

اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، کریمه اهل بیت و شفیعه روز جزاء و”روز دختر”، یازدهم ذیعقده میلاد  فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است و به یمن میلاد فرزندان امام موسی کاظم علیه السلام به نام “دهه کرامت” نامگذاری شده است.

در دهه کرامت، عطر شمیم رضوی و فاطمی در سراسر کشور می پیچد و زمان مناسبی برای جهاد تبیین، ترویج معارف اهل بیت (ع)، حرکت به سوی مصون سازی جامعه از هجمه فرهنگی و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی خواهد بود.

دهه کرامت امسال تقارن با ۱۴ خردادماه سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد است.

اینجانب ضمن تسلیت ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه، این دهه خجسته و مبارک را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه شیفتگان و محبان اهل بیت (علیهم السلام) تبریک و تهنیت عرض کرده، از پروردگار متعال، توفیق بهره مندی از دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان و سلامتی و خیر دنیا و آخرت برای دختران عفیف میهن اسلامی مسئلت می نمایم.

داود حمیدی – رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب

انتهای پیام/