پیام رئیس دانشگاه بناب به مناسبت فرارسیدن ۹ دی
پیام رئیس دانشگاه بناب به مناسبت فرارسیدن ۹ دی
رئیس دانشگاه بناب به مناسبت فرارسیدن ۹ دی و همچنین اتفاقات اخیر در خصوص مانع شدن از نامگذاری سالن کنفرانس این دانشگاه به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب ،متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسمه تعالی

دی ماه ۱۳۸۸اوج بصیرت، اقتدار و غیرت دینی مردم شریف ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

۹دی ماه تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ولی امر مسلمین جهان است که مردم سالاری دینی و ایستادگی و حفظ آرمانهای الهی انقلاب را متجلی ساخت.

تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی سرشار از نقاط عطفی است که در اذهان ملت غیور ایران نقش بسته است. دوران افتخار آفرین دفاع مقدس در رشادتهای جوانمردان و مخلصان مکتب انبیاء، پیشرفتهای موشکی و هسته‌ای کشور عزیزمان و شکست داعش که مرهون رشادتهای سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان این سرباز ولایت است، از نمونه‌های بارزی هستند که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می‌باشد.

دشمنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی همواره در تلاش بوده اند که مسیر تعالی ملت بزرگ ایران را سد کنند ولی با رهنمودهای شجاعانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب همواره ناکام مانده و خواهند ماند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸از دیگر نقشه ها و ترفندهای بدخواهان و معاندین این نظام مقدس بود که با بصیرت و شجاعت ملت شریف در حماسه ۹دی نقش بر آب شد. آری به گفته رهبر فرزانه انقلاب ۹دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۹دی روز بصیرت و ولایت، از سوء تفاهم به وجود آمده در تغییر نام سالن کنفرانس حوزه ریاست به سالن کنفرانس شهید حاج قاسم سلیمانی که شایسته بود در مراسم سالگرد این سردار بزرگ به نحو احسن انجام پذیرد، همچنان که در جلسه شورای بسیج کارکنان دانشگاه نیز بیان نمودم، ضمن عذرخواهی به جهت مکدر شدن خاطر تمامی نیروهای مخلص، ارزشی و ولایت مدار، اعلام میدارم که قصد و نیت اینجانب، آن طور که عده ای خود بصیر پندار عنوان و رسانه ای کرده‌اند و کمکهای ناخواسته به سوء استفاده ابزاری دشمنان داخلی و خارجی نمودند، نبوده و نیست.

بنده حقیر سرباز و خدمتگزار مکتب سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم. متاسفانه بودند کسانی که به جای ایجاد آرامش و خلق فضای عاری از سوء استفاده‌های رسانه ای، به حاشیه آفرینی بیشتر از این خطای سهوی و ناخواسته دامن زده و در پی تسویه حسابهای شخصی بر آمدند. “أُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَادِ”

حسین پیری۱۴۰۰/۱۰/۰۸

انتهای پیام/داودزیبائی