پیام فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت روز قدس
پیام فرمانده انتظامی شهرستان بناب به مناسبت روز قدس
فرمانده انتظامی بناب در پیامی روز قدس را روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى و روز تقويت فرهنگ بي امان مبارزه با صهيونيسم جهاني برشمرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در متن این پیام آمده است:

روز قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است، از جمله اینکه نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است، همچنین روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است.

امروزه مسئله فلسطین و جنایت هاى اسرائیل علیه مردم بى دفاع آن، وارد حساس ترین مرحله خود شده است. در حقیقت، این مسئله، موضوعى منطقه اى نیست، بلکه در رأس موضوع هاى جهانى قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست، بلکه ایجاد یک کانون استعمارىِ ضد اسلامى، براى نابودى جهان اسلام و جلوگیرى از شکل گیرى تمدن اسلامى است.

و هماهنگونه که امام خمینى رحمه الله که با اعلام روز قدس بشارت داده که «اگر در روز قدس تمام کشورهای اسلامی، ملت ها، همه برخیزید و فریاد بزنند، آن هم نه برای روز قدس تنها، بلکه برای همه ممالک اسلامی به یقین پیروز خواهند شد» رهبر معظم انقلاب اسلامى، حضرت آيت‏ اللّه‏ خامنه ‏اى نیز با بينش عميق خود در مورد مسأله فلسطين، درباره تلاش‏هاى مقامات آمريكايى و غاصبان و مزدوران آنها براى پاك‏كردن صورت مسأله فلسطين، چنين فرمودند: « دستگاه‏ هاى آمريكا و رئيس‏ جمهور آمريكا، تلاش خودشان را گذاشته‏ اند كه مسأله فلسطين را از صورت مسايل دنياى اسلام و خاورميانه به كلى حذف كنند و اصلاً مسأله‏ اى به نام فلسطين و آرمان فلسطين و نهضت فلسطين ديگر باقى نماند… مگر ممكن است انگيزه دفاع از كشور فلسطين و هويت فلسطينى از دل فلسطينى ‏ها برود؟

در روز قدس بار دیگر دفتر ذلت بار شکست های پی در پی غاصبان اسرائیلی مرور می شود و فروغ پیروزی های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ ترین غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن می کند. روز قدس، روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى است و پيام آن، محو اسرائيل از منطقه است.

روز قدس، پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که سلفی های نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید و جبهه مقاومت و ملت سربلند ایران اسلامی، در برابر آنها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که آرمان های فلسطین حتی در شرایطی که تحریم های ظالمانه با بیماری کرونا پیوند خورده و کام ها را تلخ نموده است فراموش گردد.

فرماندهی انتظامی شهرستان بناب نیز همنوا با مردم دیار قواصان دریا دل همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعائر استکبارستیزی با اجرای برنامه های فرهنگی مطابق با شرایط ایمنی زیستی کشور است تا این پیام الهی و وعده حق وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ به گوش جهانیان برسد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب
سرهنگ سهراب شفقی