کسب رتبه اول استانی ایجاد اشتغال توسط بناب در سال ۱۴۰۱
کسب رتبه اول استانی ایجاد اشتغال توسط بناب در سال ۱۴۰۱
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب از کسب رتبه اول استانی بناب در ایجاد اشتغال در سال 1401 خیر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، معصومه حنیفه ثالث صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بناب با اشاره به جذب بیش از ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل در حوزه‌های مختلف برای شهرستان اظهار داشت: علاوه بر مبلغ اختصاص یافته توانستیم بیش از ۵۰ درصداعتبارات استانی برای شهرستان بناب جذب کنیم.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه بناب جزو شهرستان‌های برتر در جذب اعتبارات اشتغال در آذربایجان شرقی است،گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۱ توانستیم رتبه اول استانی در جذب تسهیلات مشاغل خانگی را به خود اختصاص بدهیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ شهرستان بناب می‌بایست عدد هزار و ۹۷۲ شغل را در شهرستان فرصت شغلی ایجاد می‌کرد اظهار داشت: علاوه بر تعهد ذکر شده توانستیم موفقیت‌های بیشتری کسب کرده و عدد اشتغال زایی ۲ هزار و ۳۳۶  را در سامانه به ثبت برسانیم.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه رفاه اجتماعی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه عدد ایجاد اشتغال یاد شده کاملاً صحیح و قابل صحت سنجی می‌باشد، گفت: این عدد در سامانه رصد قابل مشاهده و از طرف وزارت کار تعاون و رفاه تایید شده است.

وی در پایان ضمن گلایه از عدم همکاری برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جذب شده به متقاضیان گفت: خوشبختانه تمامی پرونده‌ها ی پرداخت به بانک‌ها ارسال شده و اگر بانک‌ها همت کنند می‌توانیم عدد قابل توجهی در اشتغال زایی به ثبت برسانیم.

  • نویسنده : داود زیبائی