کلنگ پروژه مشارکتی قطعات مسکونی شهرداری بناب و بنیاد مسکن به زمین زده شد/ شهردار بناب: سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری بناب در پروژه های مشارکتی
کلنگ پروژه مشارکتی قطعات مسکونی شهرداری بناب و بنیاد مسکن به زمین زده شد/ شهردار بناب: سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری بناب در پروژه های مشارکتی
آیین کلنگ زنی پروژه مشارکتی احداث قطعات مسکونی شهرداری بناب با اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بناب با حضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز آیین کلنگ زنی پروژه مشارکتی احداث قطعات مسکونی شهرداری بناب با اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بناب با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اعضای شورای شهر شهردار و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

به دنبال افزایش پروژه های مشارکتی در بناب هستیم

مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی در ابتدای مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شورا و شهرداری بناب در اجرای این پروژه مشارکتی اظهار داشت: بنیاد مسکن طی سالیان گذشته همیشه به دنبال همکاری و تعامل با سایر ارگان‌ها از جمله شهرداری‌ها بوده است.

حجت اله سروری با اشاره به اهمیت پروژه مشارکت قطعات مسکونی شهرداری بناب با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در این پروژه با همکاری شهرداری بناب چندین واحد مسکونی در شهر بناب احداث خواهد شد که علاوه بر کمک به افزایش مسکن در بناب به کسب درآمد برای شهرداری کمک خواهد کرد.

سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی شهرداری بناب در پروژه های مشارکتی

در ادامه مراسم شهردار بناب با اشاره به توجه ویژه شورا و شهرداری بناب به درآمد پایدار طی دو سال گذشته گفت: طی دو سال بودجه شهرداری بناب از ۶۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

فرید پناهی با بیان اینکه امروز شهروندان بنابی از خدمات شورا و شهرداری رضایت نسبی دارند گفت: این اعتماد و رضایت برای شورا و شهرداری بسیار مهم بوده و به دنبال حفظ و پایداری آن هستیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا شهرداری نیاز به افزایش درآمد ثابت دارد که مشارکت در پروژه‌های مشارکتی از قبیل این پروژه می‌تواند برای شورا و شهرداری بناب سودمند باشد.

فرید پناهی افزود: در همین راستا طی دو سال گذشته بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بناب در  پروژه‌های مشارکتی سرمایه‌گذاری شده است تا بتوانیم از این طریق شهرداری بناب را صاحب منابع مالی پایدار کنیم.

شهردار بناب در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به پروژه مشارکتی شهرداری و بنیاد مسکن بناب  گفت: این پروژه در ۲۰۱۱ مترمربع زیربنا و در دو قطعه به مساحت حدود ۶۱۱ متر مربع در جنب شهرداری بناب اجرا خواهد شد.

وی تحقق درآمد پایدار و ثابت برای شهرداری را نتیجه تلاش و تحقیق تمامی پرسنل شهرداری بناب از جمله حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری عنوان کرد و گفت: قطعا  در آینده و سال‌های بعد شاهد افزایش پروژه‌های مشارکتی شهرداری بناب خواهیم بود.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی