گرامیداشت شهدای ترور مقر انتظامی راسک در تبریز
گرامیداشت شهدای ترور مقر انتظامی راسک در تبریز
مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان، در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ضمن تسلیت شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور در شهرستان راسک گفت: قرآن کریم، در برابر مشکلات شخصی و نگرانی‌های دیگر، فشار کفار و دشمنان و حفظ مرز‌های اعتقادی و جغرافیایی، ما را به صبرو مقاومت دعوت می‌کند.

حجت الاسلام سیدعلی فقیه در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک افزود: قرآن می‌فرماید: اجازه ندهید دشمنان به این مرز‌ها تعدی کنند و برای حراست از مرز‌های جغرافیایی، سلاح و برای صیانت از افکار مردم، علم و منطق و سیاست و تدبیر لازم داریم

وی اظهار کرد: شهدای عزیز فراجا، نشان دادند در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حفظ و صیانت از مرز‌های جغرافیایی و اعتقادی، انسان‌هایی مصمم در مقابل تروریست‌ها هستند و برای دفاع از کشور از جان خود می‌گذرند.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در استان افزود: تمامی عزیزانی که در حفظ و صیانت از کشورمان جان خود را تقدیم کرده‌اند مایه افتخار و مباهات کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

گفتنی است؛ بامداد روز ۲۴ آذرماه در حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ مامور فراجا، شهید و ۸ تن مجروح شدند.