گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نباید محدود به ایام خاص باشد/آمریکا امروز اقتدار و اباهت خود را از دست داده است/همشهریان بحث واکسنیاسیون را جدی بگیرند
گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نباید محدود به ایام خاص باشد/آمریکا امروز اقتدار و اباهت خود را از دست داده است/همشهریان بحث واکسنیاسیون را جدی بگیرند
فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: گرامیداشت و یاد خاطره شهدا تنها محدود به هفته دفاع مقدس نیست و این کار می بایست در طول سال انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مهر در شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا نباید تنها محدود به همین روزها باشد و در کل طول سال می بایست یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت.

وی افزود یکی از مهمترین وظایف ما در قبال شهدا و سایر جانبازان و ایثارگران که در راه حفاظت از کشور از خود گذشتگی کردند این است که درس ایثار و شهادت ای که شهدا به ما آموختن را به نسل های جوان انتقال بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه جنگ نابرابر رژیم صدام بر علیه ایران به خواست کشورهای غربی و جاه‌طلبی آنها اتفاق افتاد گفت: در هشت سال دفاع مقدس آمریکا و سایر کشورهای غربی برای توازن قدرت و جاه طلبی خود این جنگ نابرابر را به راه انداختند اما سرانجام در برابر خواسته و اراده ملت ایران شکست خوردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز کشور ایران در تمام حوزه‌ها به خصوص نظامی در برترین های جهان قرار گرفته است که امروز در حوزه پهپادی و موشکی به گفته مقامات نظامی کشورهای غربی؛ ایران جزو برترین قدرت های جهان محسوب می شود و این در سایه نظام انقلاب حاصل شده است.

سرهنگ یحیی حیدری با تاکید بر این که امروز آمریکا اباهت و اقتدار قبلی خود را در بین ملت‌ها از دست داده است، گفت: اتفاقاتی مانند ایجاد داعش در سوریه، جنگ و ترک افغانستان و سایر اقدامات خرابکارانه آمریکا با هزاران میلیارد دلار بودجه نظامی کاملا بی اثر و به فنا رفت که این نشان می‌دهد آمریکا امروز جایگاهی در بین ملتها ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی سعی بر ضربه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، گفت: برخی از مشکلات داخلی مانند گرانی، تورم و سایر مشکلات جزئی با همت مدیران لایق و جهادی قابل حل می باشد اما اصل موضوع برای دشمنان اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است که آن را تحمل نمی کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه واکسیناسیون عمومی طبق گفته مقامات وزارت بهداشت و درمان تنها راه مقابله با بیماری کرونا است گفت خوشبختانه امروز واکسن به وفور در شهرها و روستاها وجود دارد و این وظیفه همه مردم است که نسبت به واکسیناسیون اقدام کرده و به حواشی و سایر مسائلی که  افراد غیر کارشناس مطرح می‌کنند، گوش ندهند.

 

انتهای پیام / داود زیبائی