گردهمایی حماسی اقتدار بسیجیان شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
گردهمایی حماسی اقتدار بسیجیان شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
همزمان با فرارسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گردهمایی اقتدار بسیجیان شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز همایش بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان بناب همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور مقام معظم رهبری حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولان شهرستان بناب، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از بسیجیان شهرستان در مصلی اعظم برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی بسیجیان شهرستان بناب در این گردهمایی گفت: بسیج همیشه در قلب مردم جا داشته و از جنس خود مردم است هیچ گاه دشمنان نمی توانند مانع سست شدن اراده بسیجیان شوند.

سرهنگ اصغر اسفندیاری با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: اینکه عده ای با تخریب اموال عمومی و به خطر انداختن امنیت سایر شهروندان ادعای اعتراض می‌کنند مورد تایید نبوده و اقدامات آنها اغتشاش است که بی تردید به ضرر کشور می باشد.

وی افزود: متاسفانه دشمنان خارج از کشور نقشه ها و اقدامات اخیر در کشور ما را کنترل کرده و باعث ایجاد بی نظمی در سطح کشور شده بودند که با هوشیاری مردم و حضور فعال نیروهای نظامی و بسیجی این اغتشاشات کنترل شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه بسیج در هر برهه ای از زمان وظایف و اقدامات مخصوص به خود را دارد، گفت: امروز کشور ما نیاز به نظم، امنیت و کمک به مظلومیت زدایی دارد و بسیج قطعاً با تمام توان خود به دنبال این اهداف می باشد.

 گزارش تصویری؛

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی