گسترش یاس و ناامیدی در جامعه از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی
گسترش یاس و ناامیدی در جامعه از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب گفت: گسترش یاس و ناامیدی در جامعه از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است.

🔹به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله طالبی امشب در جمع روزه داران مسجد آقا سلیم با اشاره به برخی احادیث و آیات قرآن کریم در خصوص امید و ناامیدی در سطح جامعه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام می دهند تا یاس و ناامیدی را در بین جامعه ما گسترش داده تا از این راه بتوانند مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند.

🔹 نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال اخیر با تکیه بر داشته های خود و اعتماد به جوانان توانسته در حوزه های مختلف از جمله صنعتی، پزشکی، فناوری، مهندسی پزشکی و سایر حوزه ها به خصوص صنعت دفاعی رشد بسیار چشمگیری داشته باشد.

🔹 وی افزود: به طور مثال با شروع بیماری کرونا انقلاب اسلامی ایران جزو محدود کشورهایی بود که توانست واکسن کرونا را در کشور خودش تولید کند و دشمنان تا آن لحظه که قصد نداشتند به ما واکسن بدهند با مشاهده این توانمندی، ناامید شده و تمامی واکسن های موجود را روانه بازارهای کشور ما کردند.

🔹حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه دشمنان به این یقین رسیده اند که از طریق گزینه نظامی نمی‌توانند به کشور قدرتمند اسلامی ایران ضربه ای وارد کنند، گفت: آنها امروز از طریق جنگ روانی و رسانه های خود سعی دارند یاس و ناامیدی را در جامعه ما گسترش و ملت را از واقعیت ها دور کنند.

🔹 وی افزود: خوشبختانه امروز فرهنگ انقلاب اسلامی کشورمان به عنوان نمونه و الگویی در سایر کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غربی و شرقی جهان شناخته شده است و قطعاً همه این دستاوردها را با تکیه بر داشته های خود، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان به دست آورده‌ایم.

🔹 نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به هجمه‌های سنگین در فضای مجازی بر علیه روحانیت، سپاه و بسیج اظهار داشت: پر وضوح است که اینها از توطئه های دشمنان است و سعی دارند به جبهه هایی که پشتیبان ولی فقیه هستند ضربه وارد کنند.

🔹 وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند وجهه روحانیت را در کشور خدشه دار کنند اما مردم خود می‌دانند که روحانیت جزء اقشاری از جامعه محسوب می شوند که با وجود تمامی مشکلات مالی و معیشتی هیچ وقت اعتراض نکرده و در حوزه‌های مختلف به خصوص ایام کرونا در کنار مردم بوده اند.

🔹 وی افزود: همچنین در هشت سال دفاع مقدس قشر روحانیت بیش از ۴ هزار طلبه خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد تا امروز شاهد اقتدار و امنیت ایران اسلامی باشیم.

🔹 نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در پایان نقش آفرینی و برگزاری رزمایش های مومنانه توسط سپاه و بسیج با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره و سایر نهادهای خدمات رسان را مهمترین عامل کنترل وضعیت کرونایی و اقتصادی مردم توسط دولت عنوان کرد و گفت: در این ایام که بسیاری از دولت‌های جهان با مشکلات زیاد دست و پنجه نرم می کردند این عوامل باعث شد که دولت جمهوری اسلامی ایران بتواند به سلامت از این برهه سخت زمانی عبور کند و قطعاً بدون حمایت قشر سپاه و بسیج و سایر نهادهای خدمات‌رسان این امر امکان پذیر نبود.