گفتگوی یعقوب عبیری صاحب چند مغازه در پاساژ الغدیر در خصوص افزایش اجاره بها و اعتراض کسبه از طریق رسانه صدای بناب
گفتگوی یعقوب عبیری صاحب چند مغازه در پاساژ الغدیر در خصوص افزایش اجاره بها و اعتراض کسبه از طریق رسانه صدای بناب
یعقوب عبیری صاحب چند مغازه در پاساژ الغدیر در واکنش به افزایش اجاره بها و اعتراض کسبه از طریق صدای بناب در دفتر این رسانه حضور پیدا و در خصوص برخی مسائل صحبت کرد.

یعقوب عبیری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص افزایش اجاره مغازه ها در سال جاری در پاساژ الغدیر و اعتراض اصناف و کسبه اجاره نشین از طریق رسانه صدای بناب گفت: بنده در همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا و در راستای حمایت از بازاریان عزیز پاساژ الغدیر یک ماه از آن ها اجاره نگرفته ام تا به نحوی از بازاریان که از کرونا متضرر شده بودند حمایت کرده باشیم.

حاج یعقوب عبیری با اشاره به تورم افسار گسیخته در جامعه گفت: قیمت برخی از کالاها مثل قیمت یک قوطی قرص آسپرین طی یک سال اخیر بیش از ۵ برابر شده است و افزایش اجاره بهاء نیز با توجه به نرخ تورم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه قطعا به دنبال تصویب نرخ اجاره بهای معقولانه در سال جاری برای کسبه بازار الغدیر هستیم، گفت: طبق تورم سالانه کشور و با مشورت با مسئولان شهرستان به خصوص امام جمعه، فرماندار، رئیس صمت و سایر نهاد های مربوط به زودی در این مورد گفت و گو خواهیم کرد.

حاج یعقوب عبیری ضمن گلایه از برخی صحبت های بازاریان که صاحبان مغازه را مافیای اجاره عنوان کرده بودند، گفت: بنده سرمایه خود را برای حمایت از جوانان شهرستان از این شهر خارج نکرده ام و به اشتغال زایی در بناب افتخار کرده و می کنم و بیان کلماتی مانند مافیای اجاره به هر صورت دور از انصاف و نشانگر شخصیت افراد بیان کننده این کلمات است.

انتهای پیام/ داود زیبائی