گلایه شهروندان بنابی از عدم آسفالت ریزی کوچه ها و معابر
گلایه شهروندان بنابی از عدم آسفالت ریزی کوچه ها و معابر
شهروندان بنابی از عدم آسفالت ریزی کوچه ها و معابر مهم شهرستان بناب ابراز گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با وجود اینکه فرید پناهی، شهردار شهرستان سال ۱۴۰۱ را به عنوان سال نهضت آسفالت ریزی بناب معرفی کرد، اما اهالی شهرستان بناب از شهرداری شهر گلایه داشته و با ارسال عکس و پیام هایی ناراحتی و گله خود را از عدم آسفالت ریزی و کم کاری مسئولان در این حوزه اظهار داشتند.

به گفته مردم، برخی از کوچه های شهر اصلا رنگ آسفالت را به خود ندیده اند،در برخی از کوچه ها هم آسفالت قدیمی کاملا از بین رفته و اثری از آن نمانده است.

یکی از تماس گیرندگان ضمن ابراز گلایه شدید از رانندگان تاکسی گفت: وسایل حمل و نقل عمومی  از جمله تاکسی‌های شهری به کوچه ما که واقع در محله آغداش است، خصوصا هنگام بارندگی نمی آیند، چراکه کوچه و خیابان‌های محله آسفالت ندارد.

اکثر خیابان های بناب دچار فرورفتگی یا شکستگی آسفالت با چاله های کوچک و بزرگ با تکه های آسفالت کنده شده از سطح زمین هستند که گاها مشکلاتی برای تردد عابر پیاده و رانندگان پیش می آورد و در زمستان تبریل به حوضچه های آب و یخ می شود.

خیلی از خیابان های مناطق شهرستان بارها برای اجرای طرح های گازرسانی، فاضلاب، آب، مخابرات و برق، حفاری شده که نوار حفاری یا بدون ترمیم رها شده و یا بدون زیرسازی به شکل غیر اصولی ترمیم شده است.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان که در یکی از مناطق کم برخوردار مغازه داشت، افزود: چند خیابان مرکزی شهر از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار هستند و سایر معابر شهر بخصوص در مناطق محروم و حاشیه شهر اصلا وضع مناسبی ندارند.

با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارندگی های پیش رو مشکلات اهالی بیشتر می شود و نیاز است که تمامی شهروندان از امکانات و مزایای یکسانی برخوردار باشند.

مردم از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های شهر به ستوه آمده اند و این شامل عابران پیاده و هم دارندگان خودرو است؛ امید است که متولی امر مربوطه سریعا پاسخگوی نیاز و گله شهروندان باشد و در رفع مشکلات آسفالت ریزی کوچه و خیابان ها گامی موثر بردارد.

انتهای پیام/ ندا خانی

  • نویسنده : ندا خانی