گوشت گوسفندی کیلویی ۷۰ هزار تومان دروغی بیش نیست/ ‌درج هر گونه قیمت غیر واقعی گوشت ممنوع است/ با متخلفان به شدت برخورد قانونی خواهیم داشت
گوشت گوسفندی کیلویی ۷۰ هزار تومان دروغی بیش نیست/ ‌درج هر گونه قیمت غیر واقعی گوشت ممنوع است/ با متخلفان به شدت برخورد قانونی خواهیم داشت
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه قیمت گوشت گوسفندی با قیمت ۷۰ هزار تومان دروغ و برای جلب مشتری است، گفت: درج هرگونه قیمت غیر واقعی در قصابی ها ممنوع می باشد.

روح الله خیری  در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پیرو درج خبری مبنی بر اینکه برخی از قصابان شهرستان بناب قیمت گوشت را با نرخ های متفاوت و غیر واقعی درج می کنند، اظهار داشت: این کار تنها در راستای جلب مشتری می باشد و قطعاً گوشتی با با قیمت های ارزان مانند گوشت گوسفند کیلویی ۷۰ هزار تومان قطعا غیر واقعی می باشد.

‌وی افزود: متاسفانه برخی از قصابان گوشت گوسفند را با قیمت ۷۰ و یا ۸۰ هزار تومان درج می کنند که در واقعیت گوشت گوسفند سالم و با کیفیت بیشتر از اینها می باشد.

‌ خیری با تاکید بر اینکه دستور جمع آوری قیمت های مختلف و غیر واقعی گوشت در سطح بازار شهرستان بناب را صادر کرده است، گفت: به عنوان نهاد نظارتی بر ۲۵ کالای ضروری بخصوص گوشت اعلام می کنیم که با هرگونه درج قیمت غیر واقعی و خارج از نرخ اتحادیه با صاحب قصابی و سایر صنوف طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: طی جلساتی که امروز با رئیس اتحادیه قصابان شهرستان بناب داشتیم مقرر شد که ظرف دو روز آینده قیمت روز و دقیق انواع گوشت را منتشر و در هر قصابی در دید عموم مردم فهیم بناب قرار بدهند.

 

انتهای پیام/داودزیبائی