یادواره شهدای هنرمند و قاری قرآن شهرستان بناب برگزار شد/ تراب محمدی: ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی
یادواره شهدای هنرمند و قاری قرآن شهرستان بناب برگزار شد/ تراب محمدی: ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی
یادواره شهدای هنرمند و قاری قرآن شهرستان بناب با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای هنرمند و قاری قرآن را گرامی بداریم که البته تمامی شهدا در قلب ملت ایران جای دارند.

تراب محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز امنیت و اقتدار خود در جهان را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: شهداء در اکثر وصیت‌نامه‌های خود علاوه بر پیروی از ولایت فقیه، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را خواستار بودند که به حول قوه الهی امروز ایران از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳۸۰ شهید در شهرستان بناب گفت: این تعداد شهید در شهرستان بناب نشان می‌دهد که مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان از همان دوران جنگ پای نظام و انقلاب خود بوده و پیرو ولایت فقیه هستند.

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان گفت: برای دولت و نظام  حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای مهم می‌باشد و این بر عهده مردم است که چه کسانی را برای کرسی نمایندگی انتخاب کنند.

وی برگزاری باشکوه هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه را خواستار شد و گفت: مسئولان شهرستان بناب به خصوص مجموعه فرمانداری بناب تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به دور از هرگونه جانبداری انتخاباتی با شکوه برگزار کنند.

محمدی در پایان  با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم و انتخاب به فرد شایسته برای کرسی مجلس شورا اسلامی در رشد و پیشرفت کشور بسیار مهم است، اظهار کرد: مردم قطعاً افراد شایسته و لایق را انتخاب و روانه مجلس دوازدهم خواهند کرد تا شاهد رشد کشور در ۴ سال آینده باشیم.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی