یک سوم از شبکه آب رسانی شهرستان بناب فرسوده است
یک سوم از شبکه آب رسانی شهرستان بناب فرسوده است
فرماندار بناب گفت: حدود ۲۰۰ کیلومتر و در حدود یک سوم از شبکه آبرسانی شهرستان بناب فرسوده است و نیاز به اصلاح دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بناب با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸ روستا در شهرستان بناب وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد روستا، ۲۵ روستا دارای دهیار می باشند که از این تعداد ۱۷ دهیار به صورت تمام وقت فعالیت می کنند.

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به خدمات و اقدامات خوب در روستاهای شهرستان بناب در سالیان اخیر گفت: طی این مدت بیش از ۱۹۰ هزار مترمربع در روستاهای بناب آسفالت ریزی شده است و این آمار خوبی است.

وی افزود: در کنار این کارها در تلاش هستیم فاضلاب ۱۱ روستای شهرستان بناب را به فاضلاب مرکزی شهر بناب متصل کنیم که از این طریق بتوانیم مشکل فاضلاب تمام روستاهای شهرستان بناب را به اتمام برسانیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اینکه فرسوده بودن شبکه آبرسانی در شهر بناب و روستاهای آن یکی از مهمترین مشکلات و معضلات فعلی می‌باشد، گفت: چیزی حدود ۲۰۰ کیلومتر و در حدود یک سوم از شبکه آبرسانی شهرستان بناب فرسوده است و نیاز به اصلاح دارد.

رضا لعلی یکپارچه‌سازی آب شرب شهرستان بناب را یکی از مهم‌ترین اهداف و نیازهای شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: در همین راستا مسئولان شهرستان از جمله نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین به دنبال آن هستیم که آب شرب به تمام روستاها و شهر بناب را به صورت یکپارچه از یک منبع توزیع کنیم.

فرماندار بناب یکی دیگر از اقدامات انجام شده در روستاها را آسفالت ریزی راه های روستایی عنوان کرد و گفت: در سالیان اخیر حدود ۳۰۰ هزار متر مربع از راه های روستایی شهرستان آسفالت ریزی شدند که تقریباً در این حوزه مشکلی نداریم و به دنبال آسفالت راه های باقیمانده روستایی در سال جاری و سال آینده هستیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار نفر در روستاهای شهرستان بناب سکونت دارند، گفت: روستاهای شهرستان بناب دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالایی می باشند که می توان به بخش صنعتی،کشاورزی و حمل و نقل در روستاهای شهرستان بناب اشاره کرد.

 انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی