۱۱ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های بناب/ تنها ۱ درصد مردم بناب دوز چهارم را تزریق کرده‌اند/ اعلام آمادگی اکیپ های سیار تزریق واکسن شبکه بهداشت و درمان بناب
۱۱ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های بناب/ تنها ۱ درصد مردم بناب دوز چهارم را تزریق کرده‌اند/ اعلام آمادگی اکیپ های سیار تزریق واکسن شبکه بهداشت و درمان بناب
رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب از اعلام امادگی اکیپ های سیار تزریق واکسن شبکه بهداشت و درمان بناب خبر داد.

به گزارش صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان بناب، با اشاره به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان گفت: هم اکنون تعداد ۱۱ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های بناب داریم که اگر آمار مبتلایان با آیت سرعت افزایش یابد قطعا وضعیت کرونایی شهرستان بناب قرمز خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب گفت: در حال حاضر ۱۲۰ شهر قرمز و ۱۱۲ شهر نارنجی در کشور وجود دارد که شهرستان بناب در وضعیت زرد به سر می‌برد.

دکتر رضائی با اشاره به ۱ نفر فوتی کرونایی با داشتن بیماری زمینه ای در شهرستان افزود: مدت ۶ ماه بود که در بناب فوتی نداشتیم ولی متاسفانه با آغاز پیک هفتم شاهد فوتی بودیم.

وی گفت: تا این لحظه ۲۷۰ دوز واکسن در ۳ مرحله اول در سطح شهرستان تزریق شده است اما مردم به تزریق دوز چهارم تمایلی نشان نمی دهند و تنها ۱ درصد مردم بناب دوز چهارم را تزریق کرده اند.

دکتر رضایی افزود: تزریق دوز چهارم واکسن کرونا به سنین بالای ۱۸ سال ضروری است که اگر تزریق دوز یادآور جدی گرفته نشود شاهد پیک های شدید جدید خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب با اشاره به همزمان بودن آغاز محرم و پیک هفتم کرونا گفت: لازم است تمامی هیئت های مذهبی مراسمات خود را در فضای باز برگزار کنند و حتما از ماسک استفاده نمایند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام امادگی می نماید در کنار برگزاری مراسمات محرم، به اجرای سیار تزریق واکسن کرونا اقدام نماید

دکتر رضایی با تاکید بر کذب بودن شایعه اتمام تاریخ انقضای واکسن های کرونا، گفت: این خبر کذب محض است، مواردی از واکسن آستاریزانکا که یک روز به تاریخ انقضای آنها مانده بود اما کاملا امحاء گردید و هم اکنون نیز این نوع واکسن تزریق نمی شود.

انتهای پیام/ ندا خانی