زنگ مهر با حضور مسئولان ارشد شهرستان بناب به صورت پایلوت در مدرسه نمونه حضرت ولیعصر (عج) به صدا در آمد.

به گزارش صدای بناب، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور نماینده، فرماندار و مسئولین ارشد شهرستانی در دبیرستان نمونه دولتی حضرت ولیعصر (عج) نواخته شد.

فرماندار بناب در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس فرصت خوبی است تا دانش آموزان با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

رضا لعلی ادامه داد: ۷۵ درصد از شهیدان دفاع مقدس را جوانان تشکیل می‌دهند و همان جوانان در آن زمان باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی شدند و به عبارتی« جنگ را با ۲۰ ساله ها بردیم»، امروزه نیز هر کجا از جوانان استفاده کردیم در آنجا موفق بوده ایم، لذا توصیه من به شما دانش آموزان این است که به صورت همه جانبه به درس و تحصیل و معنویت خود اهمیت داده چرا که در آینده نزدیک شما جوانان و دانش‌آموزان سکانداران مدیریت این کشور خواهید بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای حاصل از انقلاب اسلامی پرداخته و افزود: صرفاً یک نمونه از این دستاوردها صیانت و حفاظت از تمامیت ارضی کشورمان است اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که در ۲۰۰ سال گذشته در دوران شاهنشاهی ایران دو سوم از تمامیت ارضی کشور به تاراج رفته است اما پس از انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشده است.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله ابوالحسن فرجپور مدیر سابق دبیرستان نمونه ولیعصر(عج) که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده‌اند تجلیل و امیر ظاهری به عنوان مدیر جدید این دبیرستان معرفی گردید.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی