ابتکار عمل در دست نیروهای ایران است
ابتکار عمل در دست نیروهای ایران است
رییس جمهور گفت:‌ابتکار عمل در دست نیروهای ماست و مکان و زمان را نیروهای جمهوری اسلامی تعیین خواهند کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، ابراهیم رییسی ظهر جمعه در جمع مردم کرمان در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهارداشت: حاج قاسم نقشه های شوم آمریکا را نقش بر آب کرد و داعش را از بین برد و دشمن از همین عصبانی است.

وی عنوان کرد: حاج قاسم نقشه آمریکایی ها برای شکل گیری یک رژیم صهیونسیتی در منطقه را نابود کرد.

وی افزود: هر تحلیل گری که درست تحلیل کند در می یابد که نیروهای مقاومتی که هیچ نیروی دریایی، هوایی ندارند توانسته اند در برابر رژیم صهیونیستی با نیروی ایمان مقاومت کنند.

وی عنوان کرد: تا امروز محاسبه این است که در منطقه فلسطین پیروز است و رژیم صهیونسیتی شکست خورده است.

وی گفت:‌بزرگان مقاومت حاج قاسم سلیمانی را شهیدالقدس می خوانند و آنچه امروز می بینیم ناشی از پیگیریهای حاج قاسم بود اگر چه باید حماس و فلسطین هم تجلیل شوند.

وی افزود:‌حاج قاسم با تمام نیروهای منطقه تلاش کرد جریان شیطانی داعش در منطقه شکل نگیرد.

وی در خصوص حادثه تروریستی کرمان نیز گفت:‌امروز ابتکار عمل در دست نیروهای ماست و مکان و زمان را نیروهای جمهوری اسلامی ایران تعیین می کنند.

وی گفت:‌یقین داشته باشید که این شهادت ها به عنوان سرمایه نظام خواهد بود.

وی با تسلیت به مردم فهیم کرمان گفت: مردم کرمان بسیار با بصیرت، انقلابی و همیشه در صحنه بوده و همواره در آزمون های مختلف خوب درخشیدند.

رییسی ادامه داد: دشمن می خواست بعد از غصب فلسطین کار دیگری را آغاز کند؛ این رژیم می خواست خلافت اسلامی در منطقه ما با نام اسلام ایجاد کند! اما حاج قاسم، جریان مقاومت را در منطقه برنامه ریزی کرد به نحوی که عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ شد.

وی گفت: عقب نشینی اسراییل از جنوب لبنان و بعد هم جنگ های مختلف رژیم صهیونیستی با فلسطین و لبنان باعث شد امروز نیروی مقاومت فلسطین ۱۰۰ روز در مقابل رژیم صهیونیستی که بسیار مجهز است، ایستادگی کند.

وی حاج قاسم سلیمانی را شهید القدس خواند و افزود: امروز هر چه که در منطقه می بینیم، نشانی از نقش بی بدیل حاج قاسم در منطقه دارد.

وی گفت: حاج قاسم تلاش کرد تا امنیت منطقه غرب آسیار را برقرار کند و این امنیت مرهون حاج قاسم سلیمانی است چراکه نقشه اسراییل جدید را برهم زد و به نوعی زیر میز نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی زد.

رییس جمهور کینه و بغض از حاج قاسم را باعث این چنین اقدامات تروریستی دانست و گفت: خداوند نام حاج قاسم را به واسطه اقدامات وی بلند کرد و نام وی علاوه بر تسخیر بسیاری از عرصه ها، دل ها را نیز تسخیر کرد.

وی مکتب حاج قاسم را ادامه دهنده مکتب امام خامنه ای و امام خمینی و مکتب حسینی دانست و گفت: خانواده شهدای کرمان بدانید، خون مطهر فرزندان، همسران و وابستگان شما در جامعه بشری بیداری ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: به برکت خون مطهر شهیدان شما، مردم حق طلب بیدار شدند و نخواهند گذاشت خون عزیزان شما پایمال شود.

رییسی، ایران امروز را ایران قهرمان و مقتدر دانست و گفت: حاج قاسم برای کشور ایجاد قدرت کرد و مردم بزرگ کشور بزرگترین مولفه قدرت در کشور محسوب می شوند.

وی ادامه داد: دشمن بارها قدرت جمهوری اسلامی را دیده و تجریه کرده و در حوادث اخیر هم یقین بدانید ابتکار عمل در اختیار نیروهای ماست و مکان و زمان را نیروهای مقتدر ما تعیین خواهند کرد.

وی ضمن ادای احترام به شهدای کرمان و مردم عزیز و سرافراز کرمان گفت: حضور من در کرمان برای عرض تسلیت به مناسبت اتفاقات ناگوار و تبریک به مناسبت مقاومت همیشگی مردم کرمان بود.

رییسی گفت: این شهادت ها پشتوانه نظام خواهد بود و آزمون مسوولان ما پس از این بسیار سخت خواهد بود که با تمام وجود خدمت گذار مردم عزیز باشند.

رییس جمهور گفت: حضور با معنای مردم در عرصه، آرامش را از دشمن گرفته است و به دلیل استیصال دشمن است که این اتفاقات تروریستی را رقم می زند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وعده الهی پیروزی حق و از بین رفتن باطل است؛ و پایان طوفان الاقصی پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر ۵۹۸۵۸۴۵

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر