خواستار شفاف سازی دستگاه های اجرایی شهرستان هستم/ محصلین بناب بیش از استخدام به فکر تولید و کارآفرینی هستند
خواستار شفاف سازی دستگاه های اجرایی شهرستان هستم/ محصلین بناب بیش از استخدام به فکر تولید و کارآفرینی هستند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دقیقا بدانیم که اعتبارات برای اشتغال به کدام سمت و سو سوق داده شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد باقری بنابی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بناب تسهیل پرداخت وام های ازدواج، فرزندآوری، مشاغل خرد و خانگی را خواستار شد و اظهار داشت: مجلس طی سالیان اخیر تمام تلاش خود را انجام داده است تا موانع موجود پرداخت وام های خرد مرتفع شود و مردم بتوانند از تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با پرداخت وام های کم بهره حدود ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومان نمیتوان انتظار اشتغال زایی داشته باشیم، گفت: با چنین مبالغی نمی توان در سطح شهرستان ایجاد اشتغال کرد ولی شاید این وام‌ها گره کوچکی از کار مردم را باز کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر با کمبود منابع مالی مواجه است، گفت: از اول انقلاب تاکنون نتوانسته ایم به آرمانهای اقتصادی در نظر گرفته شده به طور کامل برسیم چرا که چاپ پول مولد ثروت نیست و همین کار بیشتر باعث افزایش تورم در کشور شده است.

باقری بنابی با اشاره به تورم غیر قابل قبول فعلی کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم بیشترین تلاش خود را برای  بازپرداخت بدهی های دولت قبل انجام داده است و همین امر باعث ایجاد تورم بیشتر و گره خوردن اقتصاد کشور شده است.

]
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی شفاف سازی دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال را خواستار شد و گفت: با طرح ها و اعتبارات پرداخت شده باید دقیقا بدانیم که اعتبارات برای اشتغال به کدام سمت و سو سوق داده شده اند و آیا ایجاد اشتغال شده است یا خیر!؟

باقری بنابی در پایان با اشاره به رشد اقتصادی و تلاش مردم شهرستان بناب در حوزه اقتصاد و صنعت گفت: همین امر باعث شده است که در شهرستان نسبت به سایر شهرستان ها شاهد آمار بیکاری کمتری باشیم چرا که محصلین ما بیش از استخدام به فکر تولید و کارآفرینی هستند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی