پیام تبریک فرمانده انتظامی بناب به مناسبت هفته کار و کارگر
پیام تبریک فرمانده انتظامی بناب به مناسبت هفته کار و کارگر
سرهنگ "رحمان عبدی" فرمانده انتظامی بناب با صدور پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت.

به گزارش صدای بناب، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران، آبادی و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.

هفته کار و کارگر، بهانه ای است برای پاسداشت تلاش ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد و مستقل همواره حضور داشته اند.

نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با نام جهش تولید با مشارکت مردم نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور، استان و شهرستان مان کمر همت ببندند.

در هفته کار و کارگر باید از مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور تشکر کرد و از آنان در همه زمینه ها حمایت کرد.

اینجانب هفته کار و کارگر را خدمت همه کارگران شریف، متعهد و دلسوز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون این قشر زحمت کش را از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب
سرهنگ رحمان عبدی

  • نویسنده : داود زیبائی