شفاف سازی در عرضه و تقاضا تنها راه تامین منابع اولیه شرکت های تولیدی/ ضرورت توجه بیشتر دولت جدید به ایجاد اشتغال
شفاف سازی در عرضه و تقاضا تنها راه تامین منابع اولیه شرکت های تولیدی/ ضرورت توجه بیشتر دولت جدید به ایجاد اشتغال
نماینده مردم بناب در حاشیه افتتاح شرکت فولاد ورق بناب گفت: شفاف سازی در عرضه و تقاضا تنها راه تامین منابع اولیه شرکت های تولیدی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز شیخ رضا باقری بنابی در حاشیه افتتاحیه شرکت فولاد ورق بناب ضمن تبریک هفته دولت به مسئولان شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر در این شرکت ۲۵ نفر مستقیم مشغول به کار بوده و ۱۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم مشغول کار می شوند.

نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در ۴۰ سال گذشته کارهای زیادی می شد انجام داد که در اینجا جا دارد کارهایی که انجام شده عنوان شود چون اگر امروز به بناب نگاه کنیم و آن را با چند سال گذشته بناب مقایسه کنیم با وجود مشکلات نسبت به قبل از انقلاب که حتی یک واحد صنعتی هم نداشتیم به لطف خدا و به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز در شهرستان بناب ۷ تا ۸ هزار نیرو در کارخانجات این شهرستان مشغول هستند.

وی افزود: حمایت مجلس از وزرای پیشنهادی دولت جدید در سریع ترین زمان ممکن به این علت بود که همه ما دست در دست هم داده و با همکاری هم هر چه سریع تر شرکتها را توسعه دهیم و در هر کجا که با مشکل مواجه شدیم سریعاً آن را حل نموده تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان به بحث تامین منابع اولیه این شرکتها اشاره کرد و گفت: تنها راه چاره شفاف سازی است چرا که تنها از طریق این امر است که می توان تولید را نجات داد و این امر تحقق نمی یابد مگر با بورس و شفاف سازی در عرضه و تقاضا است.

 

انتهای پیام/ رقیه فتحی